خبرگزاری کار ایران

تنها مشکل ما اردوهای‌تدارکاتی است؛

قوی‌دل: حریفان سختی در رقابت‌های آسیایی داریم / باید روی سکو برویم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۴۷

مسابقات‌قهرمانی‌آسیا خیلی سخت است. تیم‌های قدرتمند آسیا مثل ژاپن، قزاقستان و ازبکستان در آن حضور دارند. بازی‌های سختی در پیش داریم، اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا روی سکو برویم.

بازیکن تیم واترپلوی جوانان ایران گفت: تیم جوانان پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن جزو ۳ تیم برتر آسیا دارد و باید روی سکو برود.

به گزارش ایلنا، امین قوی‌دل بازیکن تیم واترپلوی‌جوانان درباره وضعیت این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روز به روز درحال پیشرفت هستیم. به خاطر فاصله زمانی کمی که تا مسابقات اندونزی مانده بیشتر روی کارهای‌تاکتیکی تمرکز داریم. ما ۲ جلسه تمرین صبح و عصر داریم. درکل در طول هفته ۱۳ جلسه تمرین داریم. از نظر تمرینی و آمادگی در وضعیت خوبی قرار داریم. ۲۱ بازیکن در اردو هستند که از این تعداد چند نفر خط می‌خورند.

ملی پوش تیم واترپلوی جوانان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا خیلی سخت است. همه تیم‌ها در آن شرکت می‌کنند و از سطح بالایی برخوردار است. تیم‌های قدرتمند آسیا مثل ژاپن، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند. بازی‌های سختی در پیش داریم. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا روی سکو برویم.

وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از مسابقات جهانی ترکیه تیم ملی جوانان تمرینات خود را شروع کرد. ما دو بازی تدارکاتی با تیم های واترپلوی دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه برگزار کردیم.

امین قوی دل تاکید کرد: هدف ما این است که اختلاف مان را با ژاپن کم کنیم و حتی ژاپن را شکست دهیم. بازیکنان جوان و باتجربه ای داریم. ما پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن جزو ۳ تیم برتر را داریم و باید روی سکو برویم. ما سرمربی و مربی باتجربه ای داریم که با چند مربی خارجی کار کرده‌اند و به خوبی بازیکنان را درک می کنند.

وی تصریح کرد: به نظر من تنها مشکل اردوهای تدارکاتی است. بیشتر مسابقات قهرمانی جهان در استخر روباز برگزار شد و مسابقات اندونزی هم در استخر روباز انجام می شود. ما در استخرهای سرپوشیده تمرین داریم به همین‌خاطر در مسابقات قهرمانی‌جهان در ۲ بازی که در استخر سرپوشیده داشتیم بهتر نتیجه گرفتیم. اگر بتوانیم در استخرهای سرباز تمرین کنیم می‌توانیم خود را با شرایط وفق دهیم.

رقابت‌های واترپلوی‌جوانان آسیا اواخر آبان‌ماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز