خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سالن کبکانیان تهران؛

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمعه برگزارمی شود / مهدی زاده معاف شد، گنج زاده محروم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۷۹

سجاد گنج زاده که در بازی های آسیایی اینچئون جنجال آفرینی کرد حق شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته را ندارد.

رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی آلمان روز جمعه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات کاراته قهرمانی جهان طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه به میزبانی شهر برمن آلمان برگزار خواهد شد که برای شرکت در این رقابت ها، پیکاری های انتخابی ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۸ مهرماه جاری برگزار می شود.

در مسابقات انتخابی به جز امیر مهدی زاده کاراته کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کشورمان که مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و نشان طلای رقابت های جهانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد، سایر نفرات باید در انتخابی روز جمعه شرکت کنند.

همچنین سجاد گنج زاده که در بازی های آسیایی اینچئون جنجال آفرینی کرد نیز حق شرکت در رقابت های انتخابی را ندارد.


مهدی سلطانی، ذبیح اله پورشیب، ایمان سنچولی، بهمن عسگری، سعید احمدی، علی فداکار، پیمان سلطانیان، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، حسین سمندر و یونس نوروزی نفراتی هستند که در انتخابی روز جمعه حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز