خبرگزاری کار ایران

چنین سفرهایی غیر عادی نیست؛

نعمتی: نمایندگان به دعوت کمیته المپیک به اینچئون رفتند / هزینه سفر با مجلس نبود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۳۰

سفر نمایندگان به اینچئون با هماهنگی مجلس و کمیته سفرهای مجلس نبود و نمایندگان به دعوت کمیته ملی المپیک به این سفر رفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: سفر نمایندگان به اینچئون با هماهنگی مجلس و کمیته سفرهای مجلس نبود و نمایندگان مهمان کمیته ملی المپیک بودند و به دعوت آنها به این سفر رفتند.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی ضمن بیان این مطلب با اشاره به انتقاداتی نسبت به سفر برخی از نمایندگان مجلس به اینچئون گفت: بسیاری از اقشار جامعه در کنار کاروان های ورزشی به اینچئون رفتند درکنار آن ها چهار نماینده ورزشی هم با کاروان های ورزشی به این سفر رفتند که فکر می کنم عادی است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده چندین بار از سوی فدراسیون کشتی، کمیته ملی پارالمپیک و المپیک دعوت شدم اما تشخیص دادم نروم در حالی که می توانستم به این سفر بروم.

وی در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه برخی نمایندگان سابقه ۱۰ ساله در فدراسیون ها دارند، گفت: سفر نماینده ها به اینچئون غیرعادی نبود و با هزینه مجلس صورت نگرفته است.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: سفر نمایندگان به اینچئون با هماهنگی مجلس و کمیته سفرهای مجلس نبود و نمایندگان به دعوت کمیته ملی المپیک به این سفر رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز