خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی:

همت و ایمان ملی‌پوشان کاروان‌غدیر بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۷۱

ورزشکاران جانباز و معلول نمایندگان ملت ایران هستند و همت و ایمان ملی پوشان کاروان غدیر بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول نمایندگان ملت ایران هستند و همت و ایمان ملی‌پوشان کاروان غدیر بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، در آیین تجدید میثاق ورزشکاران کاروان غدیر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، نوه گرانقدر امام راحل(ره) با ورزشکاران ملی‌پوش اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلام، برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی آرزوی موفقیت کرد.

نوه گرانقدر امام راحل(ره) خطاب به ورزشکاران جانباز و معلول گفت: اولین گام مهمی که شما برداشته اید این است که نماینده ملت ایران هستید و گام دوم حضور در مسابقات پاراآسیایی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست آید، این عمل ارزشمند است و از مصادیق ایمان و همت شماست که توانسته اید بعد نقص جسمانی را با همت خود به نقطه قوت تبدیل کنید و این مایه مباهات و افتخار است.

فرزند یادگار امام(ره) در پایان گفت: آرزوی همه ما این است که ان‌شاالله در این مسابقات نیز همانند دوره‌های گذشته موفق باشید و با کارنامه‌ای درخشان در ورزش‌های گروهی و فردی به میهن بازگردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز