خبرگزاری کار ایران

از سوی کادر فنی؛

۱۲ بازیکن به اردوی تیم واترپلوی ساحلی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۹۱

امیدوارم ورزشکاران در این مسابقات خوش بدرخشند تا این رقابت ها یک شوک و تلنگری برای بازگشت واترپلو به مسیر اصلی باشد و اسم این رشته ورزشی دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

کادرفنی تیم ملی واترپلوی ساحلی اسامی ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردو تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی ساحلی ۲۰۱۴ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، کادر فنی تیم ملی واترپلو ساحلی اسامی ۱۲ بازیکن جهت حضور در اردوی تیم ملی را اعلام کرد. این اردو از شنبه(۲۶ مهر) در استخر بین المللی ۹دی تهران آغاز می شود. هدف از برگزاری این اردو کسب آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان پیش از بازی های ساحلی آسیایی تایلند عنوان شده است.

رقابت های واترپلو ساحلی از تاریخ ۱۸ الی ۲۲ نوامبر(۲۷ آبان تا یک آذر) در ساحل کارن در شهر فوکت تایلند برگزار می شود.

رضا جعفری سرمربی تیم ملی در رابطه با این انتخاب عنوان کرد: انتخاب این نفرات پس از مشورت با علی امیریان مربی تیم بوده است. این نفرات به منظور حضور در بازی های آسیایی ساحلی در تایلند انتخاب شده اند. در این مسابقات سعی می کنیم حداکثر استفاده را از سرمایه موجود ببریم. امیدوارم ورزشکاران در این مسابقات خوش بدرخشند تا این رقابت ها یک شوک و تلنگری برای بازگشت واترپلو به مسیر اصلی باشد و اسم این رشته ورزشی دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی های آسیایی ساحلی تایلند عبارتست از: امیر حسین خانی، حامد ملک خان بانان، سجاد عبدی، عطا برخورداری، محسن جلیلی، نیما خوشبخت، سهیل خادم پیر، امیر دهداری، علی پیروزخواه، محمد حسین محمدی، امید لطف پور، سید مهدی عماد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز