خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان؛

تیم تپانچه بادی زنان سوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۶۳

تیم تپانچه ۱۰ متر بادی زنان ایران امروز(یکشنبه) و در پنجمین روز این رقابت ها با ترکیب سارا میرابی، مهسا عروجی و بهناز غلامی در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی با امتیاز ۱۱۱۹ سوم شد.

تیم تپانچه بادی زنان ایران در پنجمین دوره رقابت های قهرمانی تیراندازی دانشجویان جهان مدال برنز گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم تپانچه ۱۰ متر بادی زنان ایران امروز(یکشنبه) و در پنجمین روز این رقابت ها با ترکیب سارا میرابی، مهسا عروجی و بهناز غلامی در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی با امتیاز ۱۱۱۹ سوم شد.

تیم های لهستان با ۱۱۳۱ امتیاز و کره جنوبی با ۱۱۲۳ امتیاز به ترتیب مدال طلا و نقره گرفتند.

در این رشته که با حضور ۳۰ ورزشکار از سراسر جهان برگزار شد، میرابی با ۳۷۸امتیاز و هم امتیاز با دو ورزشکار از لهستان به فینال راه یافت.

مهسا عروجی با ۳۷۲ امتیاز و بهناز غلامی کسب ۳۶۹ امتیاز در رده های شانزدهم و بیستم تپانچه ۱۰ متر بانوان قرار گرفتند. در فینال بخش انفرادی رشته تپانچه ۱۰ متر بادی زنان هم سارا میرابی به مقام هشتم دست یافت.

دراین رشته جوانا تومالا وکلودیا برس(لهستان)، وو چیا یینگ(چین تایپه)، آدرین نمس(بلغارستان) رده های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

براساس قوانین فدراسیون بین المللی دانشجویان(FISU) شرکت کنندگان در این مسابقات باید زیر ۲۸ سال داشته و مشغول تحصیل در دانشگاه باشند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان از ۱۶ تا ۲۰ مهر در شهر العین امارات برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز