خبرگزاری کار ایران

در آستانه مسابقات آسیایی و جهانی؛

تعویق ۳ ماهه حقوق ملی پوشان ورزش های رزمی / لغو اردوها و انتقاد رزمی کاران و کادرفنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۳۸

اردوی تیم های ملی ورزش های رزمی جهت حضور در بازیهای ساحلی آسیا و رقابت های جهانی درشرایطی درحال برگزاری است که ملی پوشان این رشته ها بیش از ۳ ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند.

اردوی تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی جهت حضور در بازی های ساحلی آسیا و رقابت های قهرمانی جهان، در شرایطی در حال برگزاری است که ملی پوشان این رشته ها، بیش از ۳ ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازی های ساحلی آسیا طی روزهای ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه جاری به میزبانی شهر پوکت تایلند برگزار خواهد شد که ۳ رشته ساواته، جوجیتسو و سامبو از فدراسیون ورزش های رزمی در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد. همچنین مسابقات جهانی این رشته ها به ترتیب در کشورهای ایتالیا، فرانسه و ژاپن برگزار خواهد شد. به همین جهت ملی پوشان این ۳ رشته رزمی، هم اکنون در آکادمی ملی المپیک در اردو حضور دارند.

این در حالی است که نفرات حاضر در اردوهای تیم ملی این رشته های رزمی، مدت ۳ ماه است حقوق خود را نگرفته اند. البته چند روز پیش، محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی با حضور در آکادمی ملی المپیک، از اردوی تیم های جوجیتسو و ساواته بازدید کرد و به ملی پوشان قول داد حقوق معوقه ۳ ماهه آنها به زودی و به صورت یکجا پرداخت خواهد شد. اما این کار تاکنون انجام نشده است.

از سوی دیگر، لغو چند اردوی تدارکاتی برون مرزی توسط فدراسیون، انتقاد مربیان و ملی پوشان را به دنبال داشته است. چرا که مثلا برای رشته ساواته، برپایی اردو در کشور فرانسه به عنوان خاستگاه این هنر رزمی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود که به هر حال این اردو لغو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز