خبرگزاری کار ایران

نتایج مطلوبی در جهانی‌هند می‌گیریم؛

شهلا: به قهرمانی در مسابقات هند بسیار امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۰۵

با توجه به قهرمانی امیر سرخوش در مسابقات شش‌توپ قهرمانی آسیا و همچنین کسب مدال نقره در بازی‌های داخل سالن کره جنوبی توسط این بازیکنع امید بسیاری به کسب قهرمانی در رقابت‌های قطر داریم.

سرمربی تیم ملی اسنوکر ایران گفت: با توجه به قهرمانی امیر سرخوش در مسابقات شش‌توپ قهرمانی آسیا و همچنین کسب مدال نقره در بازی‌های داخل سالن کره جنوبی توسط این بازیکنع امید بسیاری به کسب قهرمانی در رقابت‌های قطر داریم.

به گزارش ایلنا، کامران شهلا آمادگی بازیکنان اسنوکر ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حسین وفایی هفته گذشته و به دعوت فدراسیون قطر، به این کشور سفر کرد تا علاوه بر انجام تمرینات در محل مسابقات، با بازیکنان تیم ملی قطر نیز تمرین کند. البته وفایی در مسابقات شش توپ قهرمانی جهان که ماه پیش در تایلند برگزار شد، موفق به صعود به مرحله یک هشتم و قرار گرفتن در رده پنجم تا هشتم جهان شد که این موفقیت‌بزرگی برای این بازیکن به شمار می‌رود و امیدوارم در این مسابقات نیز به خوبی بدرخشد.
وی ادامه داد: سهیل واحدی و امیر سرخوش نیز در اردوی آمادگی به سر می‌برند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم بتوانند در این مسابقات همانند گذشته برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

سرمربی تیم ملی اسنوکر در خصوص مسابقات قهرمانی جهان در هند نیز تصریح کرد: یکی از مهمترین مسابقاتی که پیش رو داریم، رقابت‌های قهرمانی جهان است که اواخر آبان‌ماه در کشور هند برگزار می‌شود. با ۳ سهمیه‌ای که به ایران تعلق گرفت، سهیل واحدی، امیر سرخوش و احسان حیدری‌نژاد، نفراتی هستند که در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

شهلا یادآور شد: با توجه به نایب قهرمانی سیاوش مزینی در آسیا و همچنین قهرمانی حسین وفایی در مسابقات جهانی زیر ۲۱ سال، این دو بازیکن نیز در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند که امیدوارم اسنوکربازان ایران بتوانند به نتایج مورد نظر و مطلوب ما در مسابقات جهانی دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز