خبرگزاری کار ایران

تا پایان المپیک در تیم ملی می مانم؛

احدی: در جهانی قطر هم مدال می خواهیم هم سهمیه / کادرفنی تقویت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۰۸

بنده برای ادامه همکاری با فدراسیون مذاکره کردم و با مسئولان به توافق رسیدم. از این رو، تا پایان المپیک ۲۰۱۶ در خدمت تیم ملی خواهم بود.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تا پایان المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در خدمت تیم ملی کشورم هستم.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد برنامه های آینده تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد: ما رقابت های مهمی از جمله جهانی قطر را در پیش داریم که برای کسب سهمیه المپیک نیز از اهمیت خاصی برخوردارند. از این رو، دور جدید تمرینات تیم ملی از روز ۵ آبان آغاز می شود.

وی ادامه داد: در اولین مرحله اردو، ۲۰ الی ۲۵ بوکسور جوان دعوت خواهند شد که بعد از مسابقات قهرمانی کشور، نفرات برتر این پیکارها نیز به اردو اضافه می شوند تا به تدریج رقابت های انتخابی درون اردویی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به اهمیت مسابقات جهانی قطر، اظهار داشت: اسفند ماه امسال، رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی قطر برگزار می شود که رویدادی مهم برای بوکس کشورمان است. چرا که در حقیقت اولین میدان برای کسب سهمیه المپیک برزیل به شمار می رود.

وی یادآور شد: ما برای حضور پرقدرت در این مسابقات، برنامه ریزی خاصی انجام داده ایم و می خواهیم علاوه بر این که به دنبال کسب مدال باشیم، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ را نیز به دست آوریم.

احدی همچنین درباره حضور یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی، گفت: رئیس فدراسیون در نظر داشت تا کادر فنی تیم ملی تقویت شود. به همین جهت در نظر داریم علاوه بر این که مربیان فعلی در تیم ملی حضور داشته باشند، یک مربی جدید را هم به کادر فنی اضافه کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان در خصوص ادامه همکاری خود با تیم ملی، تصریح کرد: بنده برای ادامه همکاری ام، با فدراسیون مذاکره کردم و با مسئولان به توافق رسیدم. از این رو، تا پایان المپیک ۲۰۱۶ در خدمت تیم ملی خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز