خبرگزاری کار ایران

۴ سال زحمات و انتظارم هدر رفت؛

تفتیان: بعد از بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۸۴

با توجه به بحثتست‌دوپینگ نمی‌توانستم دارو مصرف کنم به همین دلیل دچار افت شدید بدنی شدم تا ۴ سال زحمات و انتظارم متأسفانه به علت بدشانسی یا قسمت به هدر رفت.

رکورددار دو ۱۰۰ متر ایران گفت: بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ توسط مسوولین کشوری کنار گذاشته شده‌ام.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان رکورددار دو ۱۰۰ متر ایران و ورزشکار خراسانی در رشته دو و میدانی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون گفت: مهمترین عاملی که باعثشد نتوانم نتیجه بگیرم این بود که مسوولین کمیته ملی المپیک برنامه‌هایم را تغییر دادند و به علت اعزام من با تیم ملی ۱۰ روز تمرینم معوق ماند و متأسفانه به علت اینکه چند روز طول کشید نتوانستم تمریناتم را ادامه دهم و با این جابه‌جایی دچار سرماخوردگی شد. همچنین با توجه به بحثتست‌دوپینگ نمی‌توانستم دارو مصرف کنم به همین دلیل دچار افت شدید بدنی شدم تا ۴ سال زحمات و انتظارم متأسفانه به علت بدشانسی یا قسمت به هدر رفت.

تفتیان در ادامه افزود: با اینکه از ایران برای اولین بار تجربه حضور یک سرعتی در فینال را داشتیم اما باز هم توقعم برآورده نشد.

وی درباره حضور حریف آفریقایی که تبعیت کشور قطر را گرفته، گفت: حتی وی حریف قدری برای من نبود و تمام رقیبان آسیایی من با توجه به رکورد خوبی که قبلاً زده بودم حریفان قابل توجهی نبودند، اما من به علت مشکلاتم در ۲۰۰ متر عنوان هشتم و در ۱۰۰ متر مقام نهم را کسب کردم، این در حالی بود که هر دو ماده بیش از ۴۰ شرکت‌کننده بود.

تفتیان در ادامه گفت: از عملکرد خودم راضی نبودم و نیستم، اما از تلاشم نهایت رضایت را دارم. باز هم تلاش خواهم کرد، اما از مسوولین گله دارم که بعد از پایان بازی‌ها من را کنار گذاشتند و هیچ‌کس حتی جویای حالم نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز