خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری‌قهرمانی‌جهان - قزاقستان؛

اعلام آمادگی ۷۵کشور برای رقابت‌های جهانی / پیکار ۴۰۴ وزنه‌بردار مرد در آلماتی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۰۰

در فهرست اولیه فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و در همه اوزان بیش از ۴۰ وزنه‌بردار حضور دارد و شلوغ‌ترین وزن هم دسته ۸۵ کیلوگرم است که تا قبل از استارت لیست نهایی تعداد ۶۱ وزنه بردار را در خود جای داده است.

تاکنون ۷۵ کشور برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان اعلام آمادگی کرده‌اند تا هشتاد و یکمین دوره این رقابت‌ها در قزاقستان بعد از مسابقه‌های سال ۱۹۹۹ آتن، شلوغ‌ترین دوره آن باشد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در فاصله کمتر از ۲۶ روز تا آغاز رقابت‌های جهانی قزاقستان فهرستی از تیم‌های شرکت کننده و تعداد ورزشکاران حاضر را اعلام کرد که در بخش مردان ۴۰۴ وزنه بردار از ۶۶ کشور دنیا و در بخش زنان ۲۷۹ وزنه بردار از ۵۳ کشور دنیا برای حضور در نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل اعلام آمادگی کرده اند.

در فهرست اولیه فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و در همه اوزان بیش از ۴۰ وزنه‌بردار حضور دارد و شلوغ‌ترین وزن هم دسته ۸۵ کیلوگرم است که تا قبل از استارت لیست نهایی تعداد ۶۱ وزنه‌بردار را در خود جای داده است.

این در حالی است که سال گذشته رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در بخش مردان تنها با حضور ۱۶۸ وزنه بردار از ۴۹ کشور دنیا برگزار شد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان در قزاقستان که نخستین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو به حساب می‌آید از ۱۷ آبان ماه در آلماتی آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز