خبرگزاری کار ایران

هنگ‌کنگ تیم قلدری نبود؛

آرمات: دیگر هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۳۵

تیم والیبال جوانان ایران امروز ۲۶ مهرماه باید در دومین بازی خود رو در روی قطر قرار بگیرد.

مربی تیم والیبال جوانان ایران عدم آشنایی بازیکنان به شرایط مسابقات و دست کم گرفتن تیم هنگ کنگ را مشکل اصلی تیم در روزهای ابتدایی دانست.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال جوانان ایران امروز ۲۶ مهرماه باید در دومین بازی خود رو در روی قطر قرار بگیرد. آرمات در مورد شرایط تیم قبل از این بازی گفت: قطر تیمی قد بلند و چند ملیتی است که در این دوره از مسابقات جزو قدرت ها محسوب می شود. البته من معتقدم گروهی که ما در آن قرار داریم سخت ترین گروه مسابقات است و در کنار قطر هند هم از دیگر خوب ها تورنمنت به شمار می رود اما با این حال تیم ما توانایی عبور از این ۲ تیم را دارد و من مطمئنم اگر بتوانیم یک بازی خوب را مقابل این ۲ تیم انجام بدهیم حتما در جمع ۴ تیم قرار خواهیم گرفت.

آرمات در مورد حریف امروز ایران گفت: قطر چندین و چند بازیکن اروپایی و از سایر ملیت ها دارد و مجموعه ای از والیبالیست های کشورهای مختلف دور هم جمع شدند تا در این دوره از مسابقات شرکت کنند اما با این حال ما امروز با زدن سرویس های هدف دار می توانیم این تیم را در اجرای نقشه هایش ناکام کنیم. هدف ما در این دیدار از کار انداختن بازیکنان سرعتی است تا پاسور آنها مجبور شود تا بازی را به ۲ سر آنتن ببرد. در این صورت کار مدافعان ما کمی راحت‌تر خواهد شد و زهر این تیم هم گرفته می‌شود.

آرمات در ادامه شرایط تیم ایران را این طور تفسیر کرد: تیم قبل از شروع مسابقات در بهترین شرایط روحی روانی قرار داشت اما نیامدن آن ۲ بازیکن تاثیر منفی روی بچه‌ها گذاشت و کار را برای کادر فنی هم سخت کرد. ما عملا ۸ بازیکن داریم و آن ۲ نفر دیگر هم لیبرو هستند و در سایر پست ها نمی‌توانند تیم را کمک کنند.

وی در پایان افزود: تمام این مسائل به اضافه آشنا نبودن با سالن و جو مسابقات هم دلیلی شد تا ما در بازی روز گذشته ست اول را به هنگ‌کنگ واگذار کنیم، اما از آن به بعد تیم به خودش آمد و همه چیز به روال طبیعی بازگشت. البته این مساله را هم باید بگویم که بچه‌ها حریف را هم دست کم گرفته بودند، ولی بعد از شکست در ست اول متوجه شدند دیگر نباید تیمی را دست پایین گرفت چراکه احتمال شکست در هر مسابقه می‌رود. هنگ‌کنگ تیم قلدری نبود که بتواند از اشتباهات ما استفاده کند اما از این به بعد اگر تیمی را دست کم بگیریم قطعا مشکلاتی برای مان پیش خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز