خبرگزاری کار ایران

یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

تساوی تیم های فولاد نوین و استقلال در نیمه اول / جوانان فولاد خطرناک تر بودند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲۰

دیدار تیم های فوتبال فولاد نوین و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید که موقعیت های خطرناک فولاد بیشتر از آبی پوشان استقلال بود.

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال فولاد نوین و استقلال در جام حذفی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین روز و آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹ استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز برابر فولاد نوین اهواز قرار گرفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست، فولاد نوین ابتکار عمل را بیشتر از استقلال در اختیار داشت و به ویژه از سمت راست به دروازه میهمان حمله کرد و در مقابل ضدحملات استقلال جمعی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندتاشت هم چند موقعیت را برای این تیم ایجاد کرد.

تیم فولاد یکبار توسط مهاجم خود با فروزان دروازه بان استقلال تک به تک شد که این موقعیت را دروازه بان جوان استقلال با خروجی به موقع مهار کرد. یکبار هم اشتباه مدافعین فولاد می رفت تا دروازه میزبان را باز کند که خروج دروازه بان جوان فولاد منجی این تیم شد.

اوج حملات فولاد نوین در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بود که سودی برای تیم میزبان نداشت تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز