خبرگزاری کار ایران

تیم ملی فعلا برنامه‌ای ندارد؛

آخوندزاده: تیم ملی بزرگسالان جودو منحل نشده / سیاست‌فدراسیون میدان‌دادن به جوانان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۵۷

تیم بزرگسالان منحل نشده است. اصلا چرا باید این کار را بکنند؟ ما فعلا برنامه‌ای نداریم و طبیعی است که اردویی هم نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان گفت: تیم ملی منحل نشده، بلکه در حال حاضر برنامه‌ای برای تیم بزرگسالان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی جودوی کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، آرش میراسماعیلی نایب‌رئیس و مدیر تیم‌های ملی جودو اعلام کرد فعلا برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان متوقف شده و به جای آن تیم ملی جوانان راهی مسابقات برون‌مرزی خواهد شد. بر این اساس، تیم جوانان کشورمان در رقابت‌های گرندپریکس ابوظبی که آبان ماه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره تصریح کرد: تیم بزرگسالان منحل نشده است. اصلا چرا باید این کار را بکنند؟ ما فعلا برنامه‌ای نداریم و طبیعی است که اردویی هم نداشته باشیم.

وی در مورد جایگزینی تیم جوانان به جای تیم بزرگسالان در رقابت‌های پیش رو به خصوص مسابقات گرندپریکس ابوظبی، اظهار داشت: بالاخره سیاست فدراسیون جودو میدان دادن به جوانان آینده‌دار است. این سیاست فدراسیون است که اصلا چیز بدی هم نیست. در این قبیل بازی‌ها شاهد هستیم که کشورهای شرکت‌کننده، با چند تیم حضور پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز