خبرگزاری کار ایران

با تصویب در مجمع غرب آسیا؛

ایران میزبان مسابقات ورزش‌های بیلیاردی‌غرب‌آسیا در سال۲۰۱۷ شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۲۰

نایب رئیس ورزش‌های بیلیاردی آسیا پیشنهاد ایران را برای در دست‌گرفتن کمیته داوران غرب آسیا و اضافه کردن تورنمنت‌های جدید در مسابقات پیش روی غرب آسیا را به اعضای مجمع ارائه داد.

ایران میزبان مسابقات ورزش های بیلیاردی غرب آسیا در سال ۲۰۱۷ شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع غرب آسیا با حضور ۱۳ کشور از جمله ایران در دوحه قطر برگزار شد که هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان نیز در این مجمع حضور داشت که در پایان، علاوه بر ارائه گزارشی کامل از فعالیت‌های ایران به خصوص در زمینه داوری و به ویژه در قسمت بانوان در سطح آسیا و منطقه، میزبان هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی ورزش های بیلیاردی غرب آسیا در سال ۲۰۱۷ به کشورمان واگذار شد.

همچنین رشته اسنوکر شش توپ از سال ۲۰۱۵ و رشته کارامبول از سال ۲۰۱۷ به طور رسمی در مسابقات غرب آسیا حضور خواهد داشت.

اسکندری نایب رئیس ورزش‌های بیلیاردی آسیا پیشنهاد ایران را برای در دست‌گرفتن کمیته داوران غرب آسیا و اضافه کردن تورنمنت‌های جدید در مسابقات پیش روی غرب آسیا را به اعضای مجمع ارائه داد.

گفتنی است، در این مجمع، سازماندهی و تشکیل ساختار کمیته‌های فرعی زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای غرب آسیا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز