خبرگزاری کار ایران

مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر؛

واحدی برای کسب عنوان قهرمانی مسابقه می دهد / وفایی سوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۳۲

نخستین دوره رقابت های اسنوکر شش توپ آکادمی قطر که از روز یکشنبه هفته جاری در دوحه آغاز شده است، امروز نیز ادامه یافت که طی آن سهیل واحدی نماینده شایسته ایران به دیدار نهایی راه یافت.

نماینده شایسته ایران به فینال مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر راه یافت.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره رقابت های اسنوکر شش توپ آکادمی قطر که از روز یکشنبه هفته جاری در دوحه آغاز شده است، امروز نیز ادامه یافت که طی آن سهیل واحدی نماینده شایسته ایران به دیدار نهایی راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات، ظهر امروز و به صورت همزمان برگزار شد که با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

حسین وفایی قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ و قهرمان بزرگسالان جهان در سال ۲۰۱۱ در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی و در مسابقه ای بسیار نزدیک، با حساب ۶ بر ۵ مقابل حریف قدرتمند خود موه کین هو از مالزی متوقف شد و در عین شایستگی از صعود به فینال بازماند. با این نتیجه، وفایی به همراه حمزه اکبر پاکستانی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، سهیل واحدی نایب قهرمان اسبق جوانان جهان مقابل حمزه اکبر حریف مشهور پاکستانی خود صاحب برتری ۶ بر ۵ شد و به فینال بازی ها راه یافت.

امشب و در فینال این مسابقات، سهیل واحدی و نماینده مالزیایی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا چهره قهرمان رقابت ها مشخص شود.

نخستین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر از روز ۲۶ مهرماه جاری و با حضور ۳۲ بازیکن از ۱۴ کشور آسیایی در دوحه آغاز شده است.

تیم ایران نیز متشکل از ۳ بازیکن در این مسابقات شرکت کرده است که حاصل کار نمایندگان کشورمان تاکنون، یک فینالیست، یک عنوان سومی و صعود امیر سرخوش به جمع ۸ نفر پایانی این رقابت ها بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز