خبرگزاری کار ایران

دومین دوره بازیهای پاراآسیایی - اینچئون؛

ایران با اقتدارقهرمان والیبال نشسته شد / تکرار طلای گوانگژو دراینچئون

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۹۰

تیم والیبال نشسته مردان ایران در دیدار نهایی این رشته در بازی های پاراآسیایی تیم چین را شکست داد و با اقتدار از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کرد به مدال طلا دست یافت.

تیم والیبال نشسته مردان ایران در دیدار نهایی این رشته در بازی های پاراآسیایی تیم چین را شکست داد و با اقتدار از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کرد به سی و دومین مدال طلای کاروان ایران دست یافت.

به گزارش ایلنا، این دیدار امروز پنجشنبه درسالن چند منظوره ورزشگاه سونگیم برگزار شد و تیم والیبال نشسته ایران در سه گیم متوالی و با نتایج(۲۵ بر۱۲،۲۵ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۷) تیم چین را شکست داد.

تیم ایران درگیم نخست و بدون هیچ مشکلی به راحتی تیم چین را شکست داد. در گیم دوم بازیکنان تیم والیبال نشسته چین چند امتیاز از تیم ایران پیش افتادند. دراین ست تماشایی بازیکنان دو تیم تا امتیاز ۱۸ شانه به شانه هم پیش می رفتند که در ادامه بازیکنان تیم ایران از تجربه خود استفاده کرده و نتیجه این ست را در پایان از آن خود کردند.

در گیم سوم باز هم چینی ها از ما پیش افتادند، اما در ادامه بازیکنان تیم ایران به سرعت به آنها رسیدند در ادامه و در امتیاز ۱۰ بازهم چینی ها از ایران سه امتیاز جلو افتادند؛ اما این نتیجه زیاد دوام نیاورد و در ادامه باز دو تیم با یکدیگر برابر شدند.

اما در پایان این والیبالیست های ایران بودند که نتیجه این گیم را با امتیاز نزدیک ۲۹ بر ۲۷ به سود خود تمام کردند و قهرمان شدند.

برای تیم ایران دراین دیدار از ابتدا مهدی حمیدزاده، صادق بیگدلی، رمضان صالحی، مجید لشکری، محمد خالقی و داوود علیپوریان به میدان رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز