خبرگزاری کار ایران

کاری‌نکنند زحمات‌چند ساله ما بر باد رود؛

خوش‌بین: به جهانی نرویم، جوجیتسوی‌ایران سال‌ها به عقب برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۲۶

رویدادهای مهمی از جمله جهانی فرانسه را در پیش داریم که باید در تمامی آنها شرکت کنیم، اما متاسفانه سفر ما به فرانسه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو گفت: در صورتی که به مسابقات جهانی اعزام نشویم، نمی‌توانیم سهمیه رقابت‌های ورلد گیمز و کامبت‌گیمز(المپیک هنرهای‌رزمی‌جهان) را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات جوجیتسوی قهرمانی جهان در حالی حدود ۴ هفته دیگر در فرانسه برگزار خواهد شد که از وزارت‌ورزش خبر می‌رسد مسئولان این وزارتخانه، با اعزام ملی‌پوشان کشورمان مخالفت کرده‌اند و به همین دلیل، اعزام تیم ملی جوجیتسو به احتمال فراوان، لغو خواهد شد.

سید امیر خوش‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ابتدا در مورد کسب ۱۱ مدال جوجیستوکاران‌ایران در مسابقات بین‌المللی سن‌پترزبورگ روسیه، اظهار داشت: با توجه به حضور قدرت‌های برتر جوجیتسوی جهان به خصوص روسیه که در دنیا حرف اول را می‌زند، نتایج بسیار خوبی گرفتیم.

وی در مورد اعزام چند ملی‌پوش سبک‌وزن به رقابت‌های روسیه افزود: در دنیا شاهد ترافیک ورزشکاران خوب در سبک وزن هستیم، به طوری که در هر وزن ۲-۳ جوجیتسوکار مدعی حضور دارند. از این رو، ما نیز چند چهره‌جوان و جدید را در سبک‌وزن اعزام کردیم که به خوبی توانستند جواب اعتماد ما را بدهند.

خوش‌بین با اشاره به برنامه‌های‌آینده تیم ملی جوجیتسو یادآور شد: برای کسب سهمیه مسابقات ورلد گیمز و کامبت‌گیمز، رویدادهای مهمی از جمله جهانی فرانسه را در پیش داریم که باید در تمامی آنها شرکت کنیم، اما متاسفانه سفر ما به فرانسه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عضو کمیته مربیان فدراسیون‌آسیایی‌جوجیتسو ادامه داد: فدراسیون ورزش‌های رزمی اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی، نمی‌تواند تیم را به فرانسه اعزام کند. اگر این اتفاق بیفتد، جوجیتسوی ایران ۵ سال به عقب برمی‌گردد.

وی با بیان این‌که در صورت اعزام‌نشدن تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان، زحمات چندین‌ساله ما در جوجیتسوی ایران بر باد می‌رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ۲-۳ روز آینده این مشکل حل شود، چراکه اگر موفق به حضور در مسابقات‌جهانی فرانسه نشویم، نمی‌توانیم سهمیه رقابت‌های ورلد گیمز و کامبت‌گیمز را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو اظهار داشت: به عنوان یکی از موفق‌ترین رشته‌های رزمی در ایران که در تمامی اعزام‌های برون‌مرزی با مدال به کشور بازگشته ایم، این تقاضا را از وزارت ورزش داریم که با اعزام تیم ایران به فرانسه موافقت کنند تا همچنان شاهد روند رو به رشد جوجیتسوی ایران در آسیا و جهان باشیم.

خوش‌بین در پایان درخصوص عدم پرداخت حقوق ۳ ماه گذشته ملی‌پوشان جوجیتسو از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: گویا قرار بوده وزارت‌ورزش و صندوق حمایت از قهرمانان، حقوق ماهیانه برای بچه‌هایی که مدال‌جهانی دارند، در نظر بگیرند که این کار فعلا انجام نشده است. هرچند فدراسیون در زمینه پرداخت پاداش قهرمانان، کمک‌های خوبی کرده است. فدراسیون این قول را هم داده که برای ملی‌پوشان مدال‌آور، حقوق ماهیانه مقرر کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز