خبرگزاری کار ایران

در پایان یازدهمین دوره مسابقات؛

نوشادی در رنکینگ‌کشوری پاکت‌بیلیارد بانوان قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۱۱

یازدهمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد(ناین‌بال) بانوان با قهرمانی پریسا نوشادی به پایان رسید.

یازدهمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد(ناین بال) بانوان با قهرمانی پریسا نوشادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یازدهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال بانوان از روز سه شنبه هفته گذشته و با حضور ۲۷ ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا تهران آغاز شده بود، روز پنجشنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها، پریسا نوشادی از بوشهر با پیروزی نتیجه ۶ بر ۳ مقابل هانیه فلاح از مازندران موفق به کسب مدال طلا شد. آیسان ملک آرا از آذربایجان غربی و بهشاد منصوری از مازندران در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران برگزار شد، ورزشکاران استان‌های فارس، بوشهر، تهران، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، اصفهان و گلستان مقابل هم قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره رقابت های رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد(ناین بال) بانوان که مریم اسداللهی نایب رئیس بانوان فدراسیون، جمشید بابا یوسفی رئیس، سعید گرجی نایب رئیس، محمد رضا رشیدیان دبیر هیات استان تهران و جمعی از ورزشکاران این رشته حضور داشتند، به نفرات برتر جوایزی از سوی باشگاه طاق کسری حامی مالی این مسابقات، اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز