خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مسابقات آبهای آرام صورت گرفت؛

بازدید سر زده وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۲۲

وزیر ورزش و جوانان در حالی که مسئولان و دست اندرکاران فدراسیون در دریاچه آزادی مشغول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بودند، به صورت سر زده در فدراسیون قایقرانی حضور یافت.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان با حضور سرزده در دریاچه آزادی از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حالی که مسئولان و دست اندرکاران فدراسیون در دریاچه آزادی مشغول برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان بودند، به صورت سر زده در فدراسیون قایقرانی حضور یافت.

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی غلامرضا امینی رییس، ناصر طالبی و فرحناز امیرشقاقی نواب رییس فدراسیون و مسعود مهدوی نیا مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام حضور داشتند.

در این بازدید رییس فدراسیون قایقرانی شرحی در خصوص برنامه های انجام شده و پیش روی فدراسیون قایقرانی را به وزیر ورزش ارائه کرد و بخشی از مشکلات فدراسیون را با وی در میان گذاشت.

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مردان آقایان نیز طی گزارشی روند برگزاری این مسابقات که از اول آبان ماه آغاز شده و تا ۳ آبان ادامه خواهد داشت را به وزیر ورزش توضیح داد.

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن آرزوی توفیق برای قایقرانی ایران کرد و نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت قایقرانی به مسئولین فدراسیون اظهار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز