خبرگزاری کار ایران

قهرمانی اصفهان درمسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۵۹

تیم اصفهان مقتدرانه توانست درمسابقات واترپلوی زیر۱۶ سال کشور(جام شهدای اصفهان) به قهرمانی دست یابد.

روز آخرمسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال کشور جام شهدای اصفهان، با حضور پرشور تماشاگران اصفهانی علاقه‌مند به رشته واترپلو، تیم میزبان توانست تیم تهران را با شکست ۳ بر ۲ بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این بازی جذاب و دیدنی مهرزاد خلیلیان، رئیس هیات شنای استان اصفهان، سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، مرتضی لاچیانی و مسعود جابرزاده، نایب رئیس، دبیر و دیگر مسئولین هیات شنای استان اصفهان، از نزدیک شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران جویای نام اصفهانی بودند.

در پایان این رقابت‌ها توزیع مدال توسط مسئولین ورزش استان و فدراسیون شنا انجام شد.

خلیلیان پس از پایان بازی به بازیکنان اصفهان تبریک گفت: مهم این بود که شما عزیزان با غیرت مثال زدنی برای پیروزی تلاش کردید که جا دارد از مربیان و سرپرست خود که فکورانه تیم را هدایت کردند تشکر کنید.

رئیس هیات شنای استان اصفهان در پایان از بازیکنان اصفهان خواست که اصول جوانمردی و اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با تمرینات منظم به افتخارات ورزشی خود بیافزایند.

تیم قزوین با شکست ۴ بر ۳ زنجان به مقام پنجمی رسید و در دیدار رده بندی نیز تیم نوفلاح ب با حساب ۸ بر ۵ از سد یزد گذشت و جایگاه سوی را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز