خبرگزاری کار ایران

همیشه برای طلا می‌جنگم؛

پورشیب: برای مسابقات مهم باید در اوج بود / منتقدین‌کاراته از روی دلسوزی انتقاد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۵۱

طبیعی است هر ورزشکاری که به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند در طول سال فراز و نشیب زیادی دارد، اما برای مسابقات مهم باید در اوج بود.

کاراته‌کای وزن ۸۴ - کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان گفت: برد و باخت در هر مسابقه‌ای وجود دارد، اما من همیشه برای کسب مدال‌طلا می‌جنگم.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌اله پورشیب ضمن بیان این مطلب گفت: در مرحله قبل، اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی بر تیم حاکم بود. مرحله آخر تمرینات هم در رشت پیگیری می‌شود که سعی می‌کنیم با حفظ آمادگی بدنی راهی مسابقات جهانی آلمان شویم.

وی در مورد اینکه امسال سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، گفت: طبیعی است هر ورزشکاری که به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند در طول سال فراز و نشیب زیادی دارد، اما برای مسابقات مهم باید در اوج بود.

این قهرمان‌کاراته با اشاره به اینکه ۷ ماه اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته یادآور شد: از ابتدای سال تمام تمریناتم را با برنامه انجام داده‌ام و با حضور در اردوهای تدارکاتی و مسابقات دانشجویان جهان مقابل حریفانم محک جدی خورده‌ام. این موضوع تاثیر خوبی روی آمادگی‌ام گذاشته و با این برنامه نقاط قوت و ضعفم را شناسایی کرده‌ام.

پورشیب تصریح کرد: امسال که در وزن ۸۴ - کیلوگرم به میدان می‌روم تقریباً با تمام حریفانم که قهرمان‌اروپا و جهان هستند مبارزه کرده و شناخت خوبی از آنها دارم.

وی در مورد اینکه تجربه حضور در دوره‌گذشته مسابقات‌جهانی چه تاثیری روی عملکردش در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ آلمان دارد، گفت: قطعاً یکی از فاکتورهایی که می‌تواند به یک ورزشکار در میدان مهمی چون مسابقات جهانی کمک کند، تجربه است و من هم از این مورد برای کسب بهترین نتیجه و خوش‌رنگ‌ترین مدال استفاده خواهم کرد.

وی گفت: برای کسانی که انتقاد می‌کنند احترام قائلم با این حال به حواشی توجهی ندارم. با تمام بچه‌ها در تمام اوزان دوست هستم، چون مدتی در اردوها با هم زندگی و تمرین می‌کنیم.

وی افزود: منتقدین کاراته همیشه از روی دلسوزی انتقاد می‌کنند و امیدوارم در این روزهای باقی‌مانده تا آغاز مسابقات جهانی هم از لحاظ روحی و روانی در آرامش باشیم تا تیم ملی به نتیجه دلخواه برسد. به هر حال در کسب نتایج خوب و بد همه جامعه کاراته سهیم هستند.

پورشیب عنوان کرد: حالا شرایط خوبی بر اردو حاکم است. همه کاراته‌کاها با قدرت و انگیزه بالا تمرین می‌کنند و در تمام اوزان شانس گرفتن مدال داریم. ما در این چند ماه اردوها از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و تنها باید از نظر وضعیت روحی و روانی به شرایط ایده آل برسیم.

وی ادامه داد: با زحمات مربیان، تیم ملی از نظر فنی آماده است و از لحاظ بدنسازی هم با تمرینات خوب سیدمحمد حسینی مشکلی در این بخش هم نداریم و امیدوارم با هماهنگی بین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بدست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز