خبرگزاری کار ایران

به عناوین شخصی فکر نمی کردم؛

معنوی‌نژاد: از حالا به فکر مسابقات جهانی هستیم / این رکورد جای افتخار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۶۰

این اولین قهرمانی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و در خارج از خاک ایران بود. ثبت این رکورد برای همه ما جای افتخار دارد. حالا دیگر این مسابقات تمام شده و باید به فکر مسابقات جهانی باشیم.

ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های والیبال جوانان آسیا گفت: از قهرمانی تیم و کسب عنوان باارزش‌ترین بازیکن مسابقات بسیار خوشحالم اما از امروز باید به فکر مسابقات جهانی باشیم تا روند موفقیت های مان را ادامه دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدجواد معنوی‌نژاد، کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان باارزش‌ترین بازیکن جوان آسیا در بحرین اظهار داشت: خیالم بعد از قهرمانی ایران در آسیا از همه بابت راحت شد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. نمی‌خواهم بگویم کسب این عنوان برایم اصلا مهم نبود اما آن قدر از قهرمانی در مسابقات خوشحال بودم که دیگر به عناوین شخصی فکر نمی کردم.
کسب این افتخار هم در کنار سایر افتخارات تیمی برایم ارزشمند است و از تمام بازیکنان تیم که در مسیر قهرمانی و کسب این عنوان من کمک کردند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت: این اولین قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و در خارج از خاک ایران بود. ثبت این رکورد برای همه ما جای افتخار دارد. حالا دیگر این مسابقات تمام شده و باید به فکر مسابقات جهانی و کسب افتخار در آنجا باشیم. ایرانی توانایی پیروزی در هر رقابتی را دارد اما اگر با برنامه ریزی، تلاش، پشتکار و غیرت پیش برویم، گستره موفقیت‌های ما از سطح آسیا هم فرا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز