خبرگزاری کار ایران

سطح والیبال ایران جهانی است؛

ولایی: قهرمانی تیم از عنوان شخصی من مهم‌تر بود / والیبال ایران در تمام رده ها حرفه ای است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۷۶

والیبال ایران در تمام رده‌ها حرفه‌ای شده است و کلا سطح والیبال ایران در حال حاضر جهانی است. در بسیاری از مسابقات ما، حریفان از نظر بدنی و مهم‌تر از همه از نظر روانی کم می‌آورند.

قدرتی زن تیم والیبال جوانان ایران موفق شد عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات را به خود اختصاص دهد اما وی معتقد است عناوین شخصی در مقابل عناوین تیمی ارزش کمتری دارند.

به گزارش ایلنا، اکبر ولایی در مورد کسب عنوان بهترین دریافت کننده جوان آسیا اظهار داشت: واقعا همه اعضای تیم در این مسابقات، بهترین عملکرد خودشان را به نمایش گذاشتند و اگر غیر از این بود هیچ وقت به مقام قهرمانی دست پیدا نمی‌کردیم. خوشحالم از اینکه این عنوان به من رسید اما قهرمانی تیم خوشحال کننده‌تر بود و خیلی بهتر شد که این عنوان در روز قهرمانی ایران به من رسید چون در غیر این صورت این کاپ هم تبدیل به خاطره‌ای بد برای من می‌شد.

ولایی در ادامه گفت: والیبال ایران در تمام رده‌ها حرفه‌ای شده است و کلا سطح والیبال ایران در حال حاضر جهانی است. در بسیاری از مسابقات ما، حریفان از نظر بدنی و مهم‌تر از همه از نظر روانی کم می‌آورند و این موضوع، موقعیت را برای پیروزی ما آسان می کرد. تثبیت این تغییر تفکرات و ثبات روانی تیم کار بسیار مشکلی است که خیلی از تیم‌ها در آن مشکل داشتند. من فکر می‌کنم ما در این زمینه بسیار خوب بودیم و تفاوت ایران با سایر کشورها در چنین مسائلی معلوم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز