خبرگزاری کار ایران

کار غیر قانونی صورت نگرفته؛

سجادی: هیچ رئیس فدراسیونی برکنار نشده / مدیران دوره شان تمام شده بود!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۱۳

طبق تبصره ۲ ماده ۱۰اساسنامه فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر این اختیار قانونی را دارد که برای فدراسیون هایی که دوره چهار ساله مدیریت آن ها به پایان رسیده تا برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون ها و انتصاب سرپرستان جدید گفت: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیون ها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می شود.

به گزارش ایلنا، سید نصراله سجادی روز دوشنبه افزود: طبق تبصره ۲ ماده ۱۰اساسنامه فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر این اختیار قانونی را دارد که برای فدراسیون هایی که دوره چهار ساله مدیریت آن ها به پایان رسیده تا برگزاری انتخابات، سرپرست تعیین کند.

طی روزهای اخیر برای فدراسیون های پزشکی - ورزشی و ورزش همگانی سرپرست تعیین شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: کسی برکنار نشده است و مطابق اساسنامه بعد از پایان زمان ریاست روسای فدراسیون ها، تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست انتخاب می شود.

وی در خصوص انتصاب علیرضا اسدی به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی و این که خود اسدی نیز نامزد ریاست این فدراسیون است، تصریح کرد: در هیچ جای آیین نامه فدراسیون های ورزشی این کار منع نشده و هیچ کار غیر قانونی در این زمینه صورت نگرفته است.

سجادی اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون های شطرنج، هندبال، اسکی و تنیس نیز سرپرست منصوب کرده است تا مقدمات برگزاری انتخابات شان را فراهم کنند.

معاون ورزش قهرمانی همچنین گفت: با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان قرار است چهارشنبه این هفته گزارشی از حضور فدراسیونها در بازی های آسیایی ارائه شود و البته جلسات ارزیابی و بررسی فدراسیون ها در هفته های آینده هم ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز