خبرگزاری کار ایران

فدراسیون شنا اعلام کرد؛

اختصاص سهمیه اعطایی فینا به آرشام میرزایی / بورسیه، پاداش عقب‌گرد یک شناگر!

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۵۷

میرزایی در بازی های آسیایی اینچئون هم در بین ۵ شناگر اعزامی کشورمان حضور داشت و ضعیف ترین عملکرد را بدست آورد و حتی نتوانست رکورد خودش را تکرار کند!

از سوی فدراسیون‌جهانی‌شنا(فینا) یک سهمیه‌اعطایی برای شرکت در دوره آموزشی - تمرینی به فدراسیون‌شنای کشورمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فدراسیون جهانی شنا در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر این رشته ورزشی در سراسر دنیا یک سهمیه اعطایی به فدراسیون شنای کشورمان برای حضور یکی از ملی‌پوشان شنای ایران در اردوهای بین المللی اختصاص داد.

بر همین اساس کادر فنی تیم ملی شنای ایران پس از بررسی شرایط و ضوابط اعطای این بورسیه و ارزیابی وضعیت شناگران آرشام میرزایی را برای شرکت در این دوره آموزشی و تمرینی زیر نظر فینا معرفی کرده است.

این در حالی است که این شناگر ۱۹ ساله کرجی در سطح ملی و رده‌های سنی تاکنون موفق به رکوردشکنی نشده است. میرزایی ظرف ۲ سال گذشته پای‌ثابت تمامی اردوها و مسابقات بین‌المللی و جهانی بوده و جالب‌اینکه در تمامی این رویدادها روند نزولی را طی کرده است.

میرزایی در سال ۲۰۱۳ در مسابقات‌جهانی بارسلون در ماده ۱۰۰ متر کرال‌ سینه به زمان ۵۳:۰۰ دست یافت که فاصله زیادی با رکورد چند ساله(۵۱:۳۱) محمد بیداریان داشت.

میرزایی در بازی‌های آسیایی اینچئون هم در بین ۵ شناگر اعزامی کشورمان حضور داشت و ضعیف‌ترین عملکرد را بدست آورد و در همین ماده زمان ۵۳:۱۴ را از خود برجای گذاشت و حتی نتوانست رکورد خودش را تکرار کند!

اینکه کادر فنی بر اساس کدام شاخص و هدف‌گذاری نام میرزایی را برای استفاده از سهمیه اعطایی فینا معرفی کرده جای سئوال و ابهام دارد چراکه با نگاه فنی به عملکرد ۲ سال اخیر میرزایی مشخص است انتخاب او بر پایه شایستگی نبوده و این بورسیه شاید پاداش عقب‌گرد این شناگر و شاگرد کرجی دبیر فدراسیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز