خبرگزاری کار ایران

نجف‌نژاد با ابراز نگرانی از عملکرد وزیر ورزش:

دخالت وزارت‌ورزش در انتصاب فدراسیون‌ها انحراف از مسیر اصلی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۹۵

متأسفانه شاهد دخالت بیش از حد وزارت ورزش در فدراسیون ها هستیم و وزیر تلاش دارد تنها افراد مد نظر خود را در پست های ورزشی قرار دهد و به این ترتیب باعثحذف افراد پیشکسوت از این عرصه می شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: حوزه ورزش به لحاظ گستردگی محدود به جنسیت و سنین خاصی نیست از این رو نیاز به مشورت گرفتن از افراد پیشکسوت دارد تا از انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده است، جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف‌نژاد ضمن بیان این مطلب با انتقاد از شیوه عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به عنوان فراکسیون ورزش مجلس از عملکرد وزارت ورزش راضی نیستیم و معتقدیم این وزارتخانه در پرداختن به امور ورزش کشور از مسیر اصلی خود منحرف شده و به امور حاشیه ای می پردازد.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ورزش باید بیش از گذشته به موضوع کار خود در این وزارتخانه توجه کند، عنوان کرد: مجلس نسبت به حوزه ورزش حساس است لذا عملکردی که تاکنون از وزیر دیده ایم حکایت از عدم موفقیت وی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت ورزش باید به مباحثورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها بیش از این بپردازد، گفت: لازم است وزارت ورزش بیش از اینکه به فکر انتصاب ها و چگونگی روند انتخاب سرمربیان تیم های ورزشی باشد، حوزه نظارتی خود را قوی و فعال کند.

نجف نژاد در ادامه به جلساتی که در گذشته با گودرزی داشته‌اند اشاره و بیان کرد: فراکسیون ورزش متشکل از افرادی با سابقه در حوزه ورزش است که از ارائه کمک و مشورت به مسئولان وزارت ورزش دریغ ندارد اما تاکنون با وجود جلساتی که داشته ایم، این ظرفیت را در وزیر ندیده ایم که از قابلیت فوق العاده مجلس در این رابطه استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در ادامه گفتگوی خود با خانه‌ملت با بیان اینکه وزارت ورزش نباید حوزه ورزش در کشور را دچار چالش کند، گفت: متأسفانه شاهد دخالت بیش از حد وزارت ورزش در فدراسیون ها هستیم و به نظر می رسد وزیر تلاش دارد تنها افراد مد نظر خود را در پست های ورزشی قرار دهد و به این ترتیب باعثحذف افراد پیشکسوت از این عرصه می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند مجلس وارد عمل خواهد شد، عنوان کرد: حوزه ورزش به لحاظ گستردگی محدود به جنسیت و سنین خاصی نیست از این رو نیاز به مشورت گرفتن از افراد پیشکسوت دارد تا از انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده است، جلوگیری شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از نحوه انتصاب ها در فدراسیون ها، خاطرنشان کرد: اگر دخالت ها در انتصاب های فدراسیون ها ادامه یابد قطعا حوزه ورزش دچار لطمه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز