خبرگزاری کار ایران

کسب۹مدال در اینچئون رکورد بود؛

مرادی: آسیایی‌ها به رزومه‌ام رأی دادند / کسب سهمیه‌‌المپیک، هدف‌آتی فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۱۷

بنده تعامل خوبی با مسئولان آسیا داشتم و حتی یک بار هم تلفنی با دبیرکل آسیا صحبت کردم. از سوی دیگر رزومه‌ام را برای کشورهای آسیایی فرستادم.

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: کسب ۹ مدال توسط قایقرانان کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون، یک رکورد در ورزش کشور محسوب می‌شود.

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: از مجموع ۵۷ مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره، ۹ مدال آن توسط بچه‌های قایقرانی به دست آمد که این عملکرد به لحاظ کمی، یک رکورد به حساب می‌آید.

وی در مورد انتخاب خود به عنوان نایب رئیس روئینگ آسیا، خاطر نشان کرد: علاوه بر مدال‌های ملی‌پوشان کشورمان، انتخاب بنده نیز اتفاق ویژه‌ای بود که در بازی‌های آسیایی رخ داد. بنده تعامل خوبی با مسئولان آسیا داشتم و حتی یک بار هم تلفنی با دبیرکل آسیا صحبت کردم. از سوی دیگر رزومه‌ام را برای کشورهای آسیایی فرستادم.

رئیس پیشین فدراسیون شنا ادامه داد: در روز نخست اجلاس کنفدراسیون روئینگ آسیا که با حضور " رولاند " رئیس فرانسوی فدراسیون جهانی روئینگ و " مت اسمیت " دبیرکل آمریکایی این فدراسیون حضور داشتند، مواردی درخصوص اصلاح اساسنامه مطرح شد که بنده یکی از سخنرانان این جلسه بودم. در روز دوم نیز که روز برگزاری انتخابات بود، از ۲۵ عضو حاضر در کنگره، نمایندگان ۲۰ کشور به من رای دادند. هرچند این افتخار متعلق به جمهوری اسلامی و ورزش کشور است.

نایب‌رئیس روئینگ آسیا در پاسخ به این سوال که با توجه به مدت اندک حضور شما به عنوان دبیر فدراسیون‌قایقرانی چگونه موفق به کسب این کرسی آسیایی شدید، اظهار داشت: مسئولان برخی کشورها از قبل من را می‌شناختند. بعضی نیز با فعالیت‌های بنده در زمینه ورزش‌های‌آبی آشنا بودند. چراکه بنده در سال‌های نه چندان‌دور، دبیرکلی کنفدراسیون‌شنای آسیا را برعهده داشتم. همچنین تعدادی دیگر نیز به رزومه‌ام رای دادند. در هر صورت، این مسئولیت متعلق به کشور عزیزم است.

مرادی در پایان درخصوص برنامه‌های آتی فدراسیون قایقرانی گفت: کسب سهمیه‌های المپیک، هدف آتی فدراسیون است. بر این اساس، اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف به زودی آغاز خواهند شد تا ملی‌پوشان ما با آمادگی بالا در رویدادهای کسب سهمیه المپیک شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز