خبرگزاری کار ایران

با حضور در سازمان صدا و سیما؛

مسئولان ورزش کشور از خدمات رسانه ملی قدردانی کردند / اهدا لوح تقدیر به ضرغامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۶۷

در این جلسه روسای فدراسیون های مختلف ورزشی با اشاره به انعکاس مطلوب رسانه ای این دوره از بازی ها از تلاش ۱۰ ساله رسانه ملی در حمایت از جامعه ورزشی کشور تقدیر و تشکر کردند.

در دیدار مسئولان ورزش کشور با عزت الله ضرغامی رییس صدا و سیما، انعکاس بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچون، نمونه الگوی موفق رسانه ای عنوان شد.

به گزارش ایلنا، هاشمی در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیما در دهه گذشته بزرگترین یار ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور بوده است به نشست های حمایتی صدا و سیما قبل از اعزامی تیم های ورزشی به میادین جهانی اشاره کرد.

وی خطاب به ضرغامی گفت: تدابیر شما در حمایت از تیم های مختلف ورزشی روحیه ورزشکاران و انگیزه مدیران ورزشی را برای کسب مقام های برتر ارتقاء داده است.

هاشمی با ارائه گزارشی از بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به تلاش دست اندرکاران رسانه ملی در این دوره از بازی ها اشاره کرد و گفت: در سایه تلاش های هماهنگ و برنامه ریزی های دقیق رسانه ای مردم به خوبی با فرزندان ورزشکار خود ارتباط برقرار کردند و همین ارتباط روحیه بخش موجب پیروزی قهرمانان ایرانی شد.

رئیس کمیته ملی المپیک، رسانه را فرصتی ذی قیمت برای جامعه ورزش معرفی کرد و افزود: فرصت رسانه ای که شما ایجاد کرده اید مدیران با تجربه و حرفه ای را به تحرک بیشتر برای ارتقاء ورزش کشور و نمایش توانمندی جوانان به مردم وا داشته است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و سرزندگی جامعه می شود تصریح کرد: اقدام تحسین برانگیز صدا و سیما در پخش زنده مسابقات ورزشی و نمایش قدرت جوانان ورزشکار کشور و تدبیر برقراری ارتباط تلویزیونی با خانواده قهرمانان موجب نشاط و خوشحالی مردم شد و انگیزه جوانان برای حضور در عرصه های ورزشی را بیش از پیش افزایش داد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در ۱۰ سال گذشته صدا و سیما برای رشته های مختلف ورزشی کارهای بسیار بزرگی انجام داد و کارهای تاثیرگذار شما برای رشته های مختلف ورزشی از نظر مردم و مسئولان ورزشی و همچنین ورزشکاران پنهان نیست.

رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار حضور قدرتمند کاروان ورزشی کشور در این دوره از بازی های آسیایی را نتیجه مدیریت خوب توام با همدلی مسئولان کمیته ملی المپیک کشور دانست و با اشاره به پیروزی های درخشان ورزشکاران در مسابقات مختلف گفت: ورزشکاران ایرانی با اعتماد به نفس بالا خالق صحنه های دیدنی و غرورآفرینی شدند.

ضرغامی تلاش و توانمندی ورزشکاران در این دوره از بازها را ستودنی خواند و تصریح کرد: تلاش توام با درایت ورزشکاران برای کسب پیروزی در صحنه های مختلف نمادی از مقاومت ملت ایران در مقابل زیاده خواهان بود.

رییس رسانه ملی موفقیت کاروان ورزشی کشور را به مسئولان کمیته ملی المپیک تبریک گفت و خطاب به آنها یادآور شد که توقع مردم از ورزش کشور بالا رفته است بنابراین حفظ این جایگاه ضروری است و باید با تلاش و زحمت بیشتر در دستور کار کمیته ملی المپیک باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما حضور مثال زدنی و متعهدانه بانوان ورزشکار در این دوره از بازیها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بانوان ورزشکار کشور با رعایت حجاب و اخلاق به شایستگی فرهنگ ایرانی اسلامی را در میادین ورزشی معرفی کردند و سفیران خوبی برای کشور بودند.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شبکه های بیگانه و بسیاری از کارشناسان ورزشی دنیا مقهور پیروزی جوانان ما در این دوره از بازی های آسیایی بودند و همگان باور کردند که تحریم و تهدید این ملت راه به جایی نمی برد.

در ادامه این نشست روسای فدراسیون های مختلف ورزشی با اشاره به انعکاس مطلوب رسانه ای این دوره از بازی ها از تلاش ۱۰ ساله رسانه ملی در حمایت از جامعه ورزشی کشور تقدیر و تشکر کردند.

روسای فدراسیون های ورزشی عملکرد رسانه ملی در انعکاس بازی های آسیایی اینچئون را الگوی موفق رسانه ای توصیف کردند و در پایان با اهدا لوح تقدیر از ریاست سازمان صدا و سیما و دست اندرکاران برنامه های ورزشی رسانه ملی قدرشناسی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز