خبرگزاری کار ایران

بر تمامی اردوها، نظارت‌فنی می‌کنم؛

عبادتی: تیم‌ملی فعلا سرمربی ندارد / هیچ‌خانمی از طرف انجمن موی‌تای به فستیوال‌استانبول اعزام نشده بود!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۰۰

در حال حاضر موی‌تای‌بانوان ایران هیچ‌گونه فعالیتی ندارد. از این رو، هیچ نماینده‌ای از طرف انجمن موی‌تای کشورمان در فستیوال استانبول حضور نداشته است.

سرپرست انجمن‌موی‌تای گفت: هیچ بانویی از طرف انجمن‌موی‌تای در فستیوال‌هنرهای‌رزمی در استانبول، حضور پیدا نکرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فستیوال هنرهای رزمی جهان در شرایطی هفته‌گذشته در استانبول برگزار شد که این رویداد از نظر وزارت‌ورزش، مورد تایید نبوده و تمامی اعزام‌های ورزشکاران ما از نظر مسئولان‌ورزش رسمیت ندارد. در این میان، یکی‌ - دو رسانه که نمایندگان آنها به استانبول سفر کرده بودند، خبر قهرمانی بانوی ملی‌پوش موی‌تای‌ایران را مخابره کردند، اما در متن خبر، از این موی‌تای کار و وزن او هیچ نامی برده نشده بود.

حمدالله عبادتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص خاطرنشان کرد: در حال حاضر موی‌تای‌بانوان ایران هیچ‌گونه فعالیتی ندارد. از این رو، هیچ نماینده‌ای از طرف انجمن موی‌تای کشورمان در فستیوال استانبول حضور نداشته است.

وی در ادامه در مورد اردوهای تیم ملی‌موی‌تای جهت حضور در بازی‌های‌ساحلی‌آسیا در تایلند اظهار داشت: به خاطر ایام سوگواری امام حسین(ع) اردوها تعطیل است که بعد از تعطیلات، اردوها از ابتدای هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

سرپرست انجمن موی‌تای، درباره اینکه شنیده شده سرمربی تیم ملی را برکنار کرده و خود به عنوان سرمربی تیم ملی انجام وظیفه می‌کنید، یادآور شد: ما اصلا چیزی به نام سرمربی نداریم و تنها در زمان اعزام تیم به مسابقات مختلف، نسبت به انتخاب سرمربی اقدام می‌کنیم. بنابراین تا زمانی که حکم مربی‌ای را به عنوان سرمربی نزنیم، هیچ‌کس سرمربی تیم ملی نیست. ثانیا، بنده در هر دوره از اردوها، برنحوه تمرینات بچه‌ها و برنامه‌های درون اردویی، نظارت فنی دارم.

عبادتی در پایان‌ در پاسخ به این سوال که رشته موی‌تای بالاخره به فدراسیون ورزش‌های رزمی بازمی‌گردد یا در فدراسیون انجمن‌های ورزشی به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: تا امروز هیچ خبر خاصی نشده و ما همچنان تابع نظر وزارت ورزش هستیم، هر چند برای ما فرقی نمی‌کند موی‌تای زیر نظر کدام فدراسیون فعالیت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز