خبرگزاری کار ایران

شهنازی: فشاری روی ورزشکاران نیست؛

هاشمی: نمایندگان ایران در بازی های ساحلی باتمام توان به مصاف حریفان بروند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۴۸

برغم برخی محدودیت های مالی تصمیم گرفتیم، برای حمایت از فدراسیون ها حتی نسبت به دوره های گذشته تعداد بیشتری ورزشکار راهی این بازی ها شوند و امیدواریم تیم های اعزامی قدر این فرصت را بدانند.

رییس کمیته ملی المپیک در نشست سرپرستان و مدیران تیم های اعزامی به چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا در پوکت تایلند گفت: انتظار داریم نمایندگان اعزامی به این بازی ها با تمام توان به مصاف حریفان بروند.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی در این جلسه که امروز یکشنبه در سالن اجتماعات این کمیته با حضور دبیرکل، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مدیر امور بین الملل برگزار شد، اظهار داشت: برغم برخی محدودیت های مالی تصمیم گرفتیم، برای حمایت از فدراسیون ها حتی نسبت به دوره های گذشته تعداد بیشتری ورزشکار راهی این بازی ها شوند و امیدواریم مسئولان و تیم های اعزامی قدر این فرصت را بدانند.

وی ادامه داد: کمیته بین المللی المپیک و شورای الپیک آسیا نگاه ویژه ای در خصوص بازی های ساحلی دارند و ما هم در تلاش هستیم ضمن حمایت از فدراسیون های اعزامی به این رقابت ها، ورزشکاران و تیم هایی را که در بازیهای آسیایی و یا المپیک حضور ندارند و در این بازی ها شانس حضور و مدال دارند حمایت کنیم و امیدواریم نمایندگان کشورمان جدای از اینکه سفیران شایسته ای برای کشورمان باشند با تمام توان به مصاف رقبای خود بروند.

هاشمی خاطرنشان کرد: اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی است که تجارب بسیار بالایی در این زمینه دارد و امیدوارم مسئولین و فدراسیون های اعزامی در پوکت هماهنگی و همکاری همه جانبه ای با وی داشته باشند.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به رغم مشکلات مالی که وجود داشت مقرر شد تا در این بازی ها شرکت کنیم در واقع نگاه ما به فدراسیون ها حمایتی است. تمام تلاش خود را بکار بردیم تا بتوانیم شرایط حضور ورزشکاران را دراین بازی ها فراهم آوریم و حتی نسبت به ادوار گذشته نفرات بیشتری را اعزام می کنیم تا آنها از این فرصت استفاده لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: موفقیت ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها باعثخواهد شد تا کمیته در دریافت بودجه بهتر عمل کند، البته فشاری بر تیم های اعزامی نیست ولی امیدواریم این عزیزان نمایندگان شایسته ای برای ورزش کشورمان باشند و با حداکثر توان به مصاف رقبا بروند.

درادامه سرپرست کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازی های ساحلی ضمن ارائه توضیحاتی خواستار هماهنگی هرچه بیشتر سرپرستان تیم های اعزامی شد.

درادامه بسته مخصوص هر فدراسیون در خصوص برنامه رقابت ها، محل اسکان، زمان اعزام و تاریخ رفت و برگشت و آخرین قوانین و شرایط و سهمیه نفرات اعزامی به این رقابت ها در اختیار سرپرست و نمایندگان تیم های اعزامی قرار گرفت.

چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا از ۱۴ تا ۲۳ نوامبر(۲۳ آبان تا ۲ آذر) در ۲۶ رشته برگزار می شود و ورزشکاران ایران در این بازی ها در ۱۸ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

رشته های بدنسازی، موی تای، اسکواش، کوراش، کبدی، فوتبال، سپک تاکرا، والیبال، صخره نوردی، واترپلو، کشتی، بسکتبال، دوومیدانی، سامبو، جوجیتسو، سه گانه، فوتوالی و اسکیت در قالب ۸۶ ورزشکار به چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی به میزبانی شهر پوکت تایلند اعزام خواهند شد.

در این دوره از بازی ها ۱۶۸ مدال طلا توزیع می شود.

جزیره بالی اندونزی میزبان نخستین دوره بازی های ساحلی آسیا در سال ۲۰۰۸ بود و دوره های پس از آن به ترتیب در سال ۲۰۱۰ در مسقط عمان و در سال ۲۰۱۲در هایانگ چین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز