خبرگزاری کار ایران

به دلیل صادر نشدن روادید آلمان؛

سفر تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی در پرده ابهام / پیگیری مسئولان فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۲۴

در شرایطی که بلیت اعضای تیم ملی کاراته ایران به آلمان، برای ساعت ۴ بامداد فردا دوشنبه رزرو شده است، سفر ملی پوشان کشورمان به آلمان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در شرایطی که مسابقات جهانی کاراته از ۱۴ آبان در شهر برمن آلمان آغاز می شود، تیم ملی کشورمان هنوز موفق به اخذ ویزا نشده است تا به این ترتیب احتمال غیبت تیم ایران در بزرگترین آوردگاه کاراته دنیا، بیش از پیش رنگ قوت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان، طی روزهای ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه جاری به میزبانی شهر برمن آلمان برگزار خواهد شد که متاسفانه هنوز تکلیف اعزام ملی پوشان کشورمان به سرزمین ژرمن ها قطعی نیست.

براساس شنیده ها، گویا سفارت آلمان هنوز برای اعضای تیم ایران ویزا صادر نکرده است که علت این کار خود را جعلی بودن مدارک نفرات اعزامی کشورمان به این کشور عنوان کرده؛ ادعایی که با تکذیب و البته پیگیری مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان از مجاری دیگر به خصوص وزارت امور خارجه همراه شده است.

به این ترتیب و در شرایطی که بلیت اعضای تیم ملی کاراته ایران به آلمان، برای ساعت ۴ بامداد فردا دوشنبه رزرو شده است، سفر ملی پوشان کشورمان به آلمان در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی بر اساس برخی شنیده ها، این اعزام منتفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز