خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس بانوان تصمیم گیرنده نهایی است؛

میراسماعیلی: برای جودو مربی اروپایی می آوریم / مدیرهستم اما در همه کارها دخالت نمی کنم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۱۳

از فدراسیون جهانی استعلام مربی خارجی مورد نظرمان را گرفته ایم. وی بعد از حضور در ایران، به مدت ۲ هفته به صورت آزمایشی با ملی پوشان کار خواهد کرد که در صورت تایید ما، با او قرارداد خواهیم بست.

مدیر تیم های ملی فدراسیون جودو گفت: برای تیم ملی بزرگسالان، مربی اروپایی استخدام می کنیم که البته بعد از ۲ هفته ارزیابی عملکرد وی، در مورد عقد قرارداد با او تصمیم گیری خواهیم کرد.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سئوال که برگزاری اردوها برای بانوان کشورمان، آن هم در شرایطی که بیش از یک سال است در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده اند چه فایده ای دارد، اظهار داشت: شما خودتان هم می دانید که بر اساس قوانین فدراسیون جهانی، بانوان محجبه کشورمان و البته سایر کشورهای اسلامی، نمی توانند با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی و همچنین تورنمنت های بین المللی و حتی قاره ای شرکت کنند. به همین دلیل، تنها رقابت هایی که خانم های ایران در آن حضور پیدا می کنند، مسابقات قهرمانی آسیاست. از این رو، مشکل از جانب ما نیست.

وی افزود: با این حال ما نمی توانیم اردوهای خانم ها را تعطیل کنیم چرا که آنها نیز مثل آقایان باید مدام در اردو باشند تا در رقابت هایی که می توانند شرکت کنند، با آمادگی مطلوب ظاهر شوند.

نایب رئیس فدراسیون جودو، در مورد برنامه های آینده تیم ملی بانوان کشورمان تصریح کرد: آذرماه، رقابت های نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود که بانوان ایران نیز به همراه تیم پسران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

میراسماعیلی در خصوص این که گفته می شود شما در کارهای تیم زنان دخالت می کنید، یادآور شد: اولا این که بنده مدیر تیم های ملی در تمامی رده های سنی و در دو بخش مردان و زنان هستم. ثانیا، این طور که می گویند نیست. نایب رئیس بانوان فدراسیون تصمیم گیرنده نهایی در مورد برنامه های خانم هاست.

وی ادامه داد: برای همین مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان نیز گویا قرار شده یکی دو وزن خانم ها اعزام نشوند که البته این تصمیم، بعد از جلسه شورای فنی قطعی خواهد شد. اما باز هم این نایب رئیس بانوان فدراسیون است که در این باره تصمیم می گیرد.

مدیر تیم های ملی جودو با بیان این که احتمال دارد در تیم پسران اعزامی به مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان هم تغییراتی ایجاد شود، گفت: نظر بنده این است که هم تیم دختران و هم تیم پسران، با ترکیب کامل اعزام شوند. در مورد خانم ها، همان طور که گفتم بعد از نشست شورای فنی تصمیم می گیریم که البته نظر نهایی را خانم میری اعلام خواهد کرد. در مورد تیم پسران نیز ممکن است در یکی دو وزن نماینده ای نداشته باشیم که تمامی این مسائل، به زودی مشخص خواهد شد.

میراسماعیلی در ادامه، به وضعیت تیم ملی بزرگسالان کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: برای این تیم در نظر داریم مربی خارجی بیاوریم. این مربی به احتمال بسیار زیاد اروپایی خواهد بود. در این راستا کارهای مقدماتی را نیز انجام داده ایم.

وی افزود: از فدراسیون جهانی استعلام مربی خارجی مورد نظرمان را گرفته ایم. با این حال، وی بعد از حضور در ایران، به مدت ۲ هفته به صورت آزمایشی با ملی پوشان کار خواهد کرد که در صورت تایید ما، با او قرارداد خواهیم بست.

نایب رئیس فدراسیون جودو در پایان، درباره برنامه های آینده فدراسیون گفت: ما ۲ مسابقه مهم برای تیم بزرگسالان داریم. یکی رقابت های جایزه بزرگ تهران است که روز ۲۲ آبان و با همکاری نیروی انتظامی برگزار خواهد شد. دیگری، مسابقات قهرمانی کشور است که ۲۴ آذرماه برگزار می شود. ضمن این که از روز ۸ آذر ماه نیز فصل جدید لیگ استارت خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز