خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبرداد:

خانه اسکواش خرم آباد تا پایان سال افتتاح می شود / از برنامه های هیات حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۹۴

تا پایان سال خانه اسکواش خرم آباد را تحویل می دهیم واین رشته مفرح را مورد حمایت قرار می دهیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: تا پایان سال خانه اسکواش خرم آباد را تحویل می دهیم و این رشته مفرح را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس هیات اسکواش استان لرستان برای رفع مشکلات عدیده هیات اسکواش استان لرستان با مدیر کل ورزش وجوانان این استان دیدار کرد.

در این دیدار محمود داودی نژاد، رئیس هیات اسکواش لرستان، با تبریک انتصاب عزیزپور که خود از چهره های علمی و دانشگاهی سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان لرستان اظهار امیدواری کرد؛ مشکلات ورزش لرستان و هیات اسکواش لرستان بزودی مرتفع شود.

داودی نژاد تصریح کرد: متاسفانه هیات اسکواش لرستان، علیرغم تلاش های اعضای هیات در کلیه شهر ها مورد بی مهری قرار گرفته و در شهر هایی که اسکواش به سبد ورزش آن شهرها اضافه شده بی توجهی رواسای ادارات ورزش و جوانان این شهر ها باعثرکود و عدم همکاری و گسترش اسکواش در شهر های استان شده که این مسئله روند روبه رشد این رشته را در لرستان کند کرده است.

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل هیات اسکواش لرستان، نبود اسپانسر و نبود سالن کورت و اختصاصی اسکواش در کلیه شهرها و عدم تکمیل خانه اسکواش خرم آباد علیرغم قول های قبلی بوده و نبود راکت و توپ در حد استاندارد نیز از دیگر مشکلات هیات است که امیدواریم فدراسیون اسکواش و اداره کل ورزش وجوانان لرستان توجه جدی به این رشته در لرستان داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان هم در این دیدار رشته اسکواش را یک ورزش مهیج، فکری و در عین حال پر نشاط عنوان کرد.

دکتر عزیزپور افزود: اسکواش از رشته های است که باید هم در ابعاد همگانی و هم قهرمانی مورد توجه قرار گیرد و در مدیریت جدید این اداره کل سعی در توجه جدی به این رشته در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سالن سه کورته و خانه اسکواش خرم آباد با پیشرفت ۷۰ درصدی از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم با تزریق منابع مالی به پیمانکار این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: امیدواریم با گسترش اسکواش در استان، شاهد روند رو به رشد این رشته باشیم و تفاهم نامه ها با شهرداری ها، دانشگاه ها و دیگر ادارات، از برنامه های مدون هیات اسکواش استان بوده که مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز