خبرگزاری کار ایران

داوری به اسم جعفر را نمی‌شناسم؛

میران: برخی‌ها صلاحیت انتقاد از جودو را ندارند / عده‌ای تنها به دنبال کوبیدن جودو هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۲۵

معتقدم کسی باید از جودو انتقاد کند که درحد و اندازه‌های این ورزش باشد. متاسفانه برخی که حتی در یک تیم باشگاهی شهر خودشان هم مقام ندارند، از جودو انتقاد می کنند که صلاحیت اظهارنظر ندارند.

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: اگر ملی‌پوشان کشورمان بتوانند در روز مسابقه از پتانسیل خود استفاده کنند، نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های جودوی نوجوانان و جوانان آسیا، آذرماه جاری به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد. به همین منظور، دور جدید تمرینات تیم ملی جودوی جوانان، از روز ۱۸ آبان ماه جاری آغاز می‌شود.

سید محمود میران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: مرحله جدید اردو از روز ۱۸ آبان آغاز می‌شود. بعد هم که مسابقات جایزه بزرگ‌تهران را در پیش داریم. سپس تمرینات ادامه می‌یابد تا به مسابقات آسیایی اعزام شویم.

وی با اشاره به اینکه تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم جوانان برنامه برون‌مرزی نخواهد داشت، افزود: قرار بود در گرند اسلم ابوظبی شرکت کنیم که این سفر انجام نشد. ضمن اینکه اردوی مشترک‌خارجی نیز نخواهیم داشت. از این رو، در همین اردوهای داخلی تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم تا به مسابقات هنگ‌کنگ اعزام شویم.

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: واقعا نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چراکه در رشته‌ای مثل جودو، قرعه بسیار مهم است. با این حال، اگر بچه‌ها در روز مسابقه از پتانسیل خود استفاده کنند، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی جودو همچنین درباره ادامه همکاری با کواک، مربی اهل کره‌شمالی تیم جوانان گفت: وی در کنار تیم حضور دارد و به ما کمک می‌کند. او به خاطر اینکه سال‌ها پیش نیز در ایران مربیگری کرده، با جودوی ما کاملا آشناست.

میران در ادامه درخصوص اظهارنظر یکی از داوران جودو به نام حمیدرضا جعفر که گفته بود میران با کدام سابقه مربیگری هدایت ملی‌پوشان را عهده‌دار شده، تصریح کرد: من اصلا شخصی به این اسم را نمی‌شناسم. معتقدم کسی باید از جودو انتقاد کند که در حد و اندازه‌های این ورزش باشد. متاسفانه برخی که حتی در یک تیم باشگاهی شهر خودشان هم مقام ندارند، از جودو انتقاد می‌کنند. به نظرم آنها صلاحیت اظهارنظر در این باره را ندارند.

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان ایران در پایان یادآور شد: ما کارشناسان زیادی داریم که می‌توانند در مورد جودو صحبت کنند که مطمئنا بنده از نظرات آنها استفاده می‌کنم، اما نمی‌دانم چرا این قبیل افراد که سابقه‌ای در جودو ندارند اظهار نظر می‌کنند. به نظر من آنها تنها به دنبال کوبیدن جودو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز