خبرگزاری کار ایران

تیم ها تنها دو روز دیگر فرصت دارند؛

کرمی: لیگ برتر تکواندو را با ۷ تیم استارت می زنیم / ۴ ملی پوش وضعیت مشخصی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۳۷

تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، شهرداری اندیشه، استیل البرز، پاس قوامین ناجا، بانک شهر و مجتمع جوانه تیم‌های حاضر در لیگ برتر سال جاری تکواندو خواهند بود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: تا امروز حضور ۷ تیم در لیگ برتر قطعی شده و به همین جهت مسابقات امسال را با همین تیم ها آغاز خواهیم کرد.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد لیگ برتر اظهار داشت: پس از رایزنی‌های فراوان و تحویل مدارک تیم های متقاضی، سرانجام حضور ۷ تیم در لیگ برتر امسال قطعی شد. به این ترتیب تیم‌های؛ شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، شهرداری اندیشه، استیل البرز، پاس قوامین ناجا، بانک شهر و مجتمع جوانه تیم‌های حاضر در لیگ برتر سال جاری خواهند بود.

وی با بیان این که این ۷ تیم مدارک اولیه خود را به سازمان لیگ ارائه داده‌اند، گفت: این تیم‌ها لیست نفرات خود به همراه یک مربی و یک سرپرست را در سایت سازمان لیگ ثبت کرده‌اند. البته آنها تا دو روز دیگر فرصت دارند تا نفرات نهایی خود برای هفته‌ اول را قطعی و در سایت ثبت کنند.

رئیس سازمان لیگ تکواندو در مورد این که برخی از ملی‌پوشان کشورمان بدون تیم مانده اند و وضعیت مشخصی ندارند، تصریح کرد: آن طور که ما شنیده ایم سجاد مردانی، ابوالفضل یعقوبی و بهنام اسبقی با تیم شهرداری ورامین قرارداد بسته‌اند. فرزان عاشورزاده هم به تیم پاس قوامین ناجا پیوسته است. همچنین علیرضا نصر آزادانی و مهدی خدابخشی هم که فصل گذشته با تیم دانشگاه آزاد قرارداد داشتند باید قرارداد جدید خود را دوباره ثبت کنند که فعلا این کار انجام نشده است.

کرمی در پایان به منحل شدن تیم شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و گفت: در بین نفرات این تیم، مسعود حجی زواره و فرزاد عبداللهی دو ملی‌پوش این تیم فعلا بدون تیم مانده اند و وضعیت مشخصی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز