خبرگزاری کار ایران

در تشریح سئوال از محمود گودرزی:

جعفری: وزیر ورزش تسلطی بر زیر مجموعه خود ندارد / حتی پاسخگوی فنس‌کشی یک زمین‌فوتبال روستایی نیستند!

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۹۳

پیش از انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان چند گزینه برای اداره این وزارتخانه داشتیم که مجلس به این افراد رأی ندادند و در نهایت فردی ناتوان به این سمت گماشته شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزارت‌ورزش نظم لازم جهت اداره امور مربوط به ورزش و جوانان را ندارد، گفت: بسیاری از روستاهای بزرگ و پرجمعیت کشور فاقد هرگونه امکانات ورزشی هستند.

به گزارش ایلنا، جلیل جعفری بنه‌خلخال ضمن بیان این مطلب، درخصوص سئوال خود از محمود گودرزی گفت: طی جلساتی که با وزیر ورزش داشته‌ایم بارها درخصوص مسائل مربوط به حوزه ورزش و بی‌توجهی وی به حوزه ورزش روستاها صحبت کرده‌ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در ادامه گفت: متأسفانه وزیر ورزش در انجام وظایف خود ناتوان بوده و تسلطی بر زیر مجموعه خود ندارد. پیش از انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان چند گزینه برای اداره این وزارتخانه داشتیم که مجلس به این افراد رأی ندادند و در نهایت فردی ناتوان به این سمت گماشته شد.

جعفری در ادامه گفتگو با سایت خانه ملت به مشکلات موجود در حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود اشاره و عنوان کرد: لازم است وزیر ورزش درباره مدیریت خود در حوزه ورزش روستایی توضیحاتی ارائه دهد چراکه بسیاری از روستاهای بزرگ و پرجمعیت کشور از هیچ‌گونه امکانات ورزشی برخوردار نیستند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون مسئولان وزارت‌ورزش برای فنس‌کشی یک زمین فوتبال ساده که شاید تنها به ۵ میلیون تومان اعتبار نیاز داشته باشد، پاسخگو نیستند در حالی‌که در محل‌هایی که نیازی نیست اعتبارات بالایی تخصیص می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز