خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی عنوان کرد:

در واگذاری استقلال و پرسپولیس اهمال شده است / وزارت ورزش پاسخ قانع کننده ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۹۷

قراردادی که با سرمربی پرسپولیس بسته شده بیش از ۲ میلیارد تومان است که علیرغم نتیجه گیری ضعیف این تیم ظرف دو سه ماه اخیر و برکناری این سرمربی، وی ادعای پول خود را دارد که این قضیه جای سئوال دارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیرامون مسائل مربوط به وزارت ورزش و جوانان بارها در صحن علنی تذکر داده ایم و جلساتی در رابطه با موضوع تیم های لیگ برتری با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ایم اما نتیجه ای نداشته است.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی ضمن بیان این مطلب، در خصوص سئوال خود از محمود گودرزی به هزینه های میلیاردی که صرف دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس می شود اشاره کرد و گفت: علیرغم هزینه هایی که صرف این دو باشگاه می شود نتیجه قابل قبولی مشاهده نمی شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: عاقلانه این است که هزینه صرف جایی بشود که نتیجه مورد نظر را هم بدهد که درباره دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال باید گفت این دو باشگاه حتی نتوانسته اند انتظارات طرفداران را برآورده کنند.

وی که با خانه ملت گفتگو می کرد، افزود: قراردادی که با سرمربی پرسپولیس بسته شده است بیش از ۲ میلیارد تومان است که علیرغم نتیجه گیری ضعیف این تیم ظرف دو سه ماه اخیر و برکناری این سرمربی، وی ادعای پول خود را دارد که این قضیه نیز جای سئوال دارد.

موسوی لارگانی در ادامه با تأکید بر اینکه این دو تیم تاکنون باید به بخش خصوصی واگذار می شد، گفت: تاکنون در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اهمال شده است.

وی ادامه داد: مسئله دیگر در باب قسمتی از وزارتخانه است که مربوط به شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد اما با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان مغفول ماند که نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع نیز پیگیر هستند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: پیرامون تمامی این مسائل تاکنون بارها در صحن علنی تذکر داده ایم و جلساتی در رابطه با موضوع تیم های لیگ برتری با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ایم اما تاکنون وزارتخانه پاسخ قانع کننده ای درباره عدم پیگیری های خود نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز