خبرگزاری کار ایران

برای پاسخ به انتقادات نمایندگان؛

وزیر ورزش سه‌شنبه به مجلس می‌رود / احتمال استیضاح گودرزی قوت‌گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۱۳

در صورتی که وزیر ورزش در این جلسه نتواند نمایندگان مردم را قانع کند با توجه به موجی از انتقاداتی که نسبت به عملکرد وزیر ورزش وجود دارد، احتمال استیضاح وزیر نیز در روزهای آینده وجود دارد.

در پی بالا گرفتن انتقادات اخیر از عملکرد یک ساله وزیر ورزش و جوانان در حوزه های مختلف ورزشی و توجه به مسائل جوانان، محمود گودرزی سه شنبه هفته جاری در مجلس حاضر خواهد شد تا جوابگوی سئوالات و ابهامات نمایندگان مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتقادات نمایندگان مجلس نسبت به صرف هزینه های هنگفت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس، واگذار نشدن به موقع این دو تیم به بخش خصوصی، طرح های نیمه تمام ورزشی، عدم اختصاص بودجه لازم به هیات های ورزشی، دخالت در انتخابات فدراسیون ها، عملکرد ضعیف در اداره مجموعه وزارت ورزش، عدم توانایی های مدیریتی، بی توجهی به ورزش استان ها و… از جمله سئوالات و ابهامات نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

قرار است محمود گودرزی روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه با حضور در کمیسیون فرهنگی پاسخگوی سئوالات نمایندگان مجلس باشد. در صورتی که وزیر ورزش در این جلسه نتواند نمایندگان مردم را قانع کند با توجه به موجی از انتقاداتی که نسبت به عملکرد وزیر ورزش وجود دارد، احتمال استیضاح وزیر نیز در روزهای آینده وجود دارد.

محمود گودرزی دومین وزیر ورزش و جوانان است که پس از عدم رای اعتماد به مسعود سلطانی‌فر، رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی، دوم آذرماه سال ۹۲ به وزارت ورزش و جوانان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز