خبرگزاری کار ایران

با انتقاد از عملکرد گودرزی:

علی‌آبادی: نحوه عزل و نصب‌ها در وزارت‌ورزش مشخص نیست / جوانان‌روستایی برای تهیه یک‌توپ معطل‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۶۳

متأسفانه در حال حاضر وضعیت ورزش در روستاها مطلوب نیست به نحوی که با وجود صرف میلیاردها تومان برای فوتبال پایتخت، جوانان روستایی برای تهیه یک توپ معطل هستند.

رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس گفت: سئوال من به عنوان رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس از وزیر ورزش این است که آیا از نظر وی جوانان روستایی حق ورزش دارند یا خیر.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شیری علی‌آبادی با تشریح علت سئوال خود از وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از محورهای سئوال که به وزیر ورزش وارد است چگونگی تخصیص اعتبارات در این وزارتخانه و نحوه عزل و نصب‌هاست که مشخص نیست با چه ملاک و معیاری صورت می‌گیرد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در ادامه با تأکید بر عدم رسانه ای شدن موضوع سوال بعدی خود از گودرزی گفت: سوال بعدی درباره اتفاقی است که در مسابقات آسیایی اینچئون رخ داده است و شخص وزیر باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه گفتگوی خود با خانه ملت با اشاره به بخش دیگری از سئوال خود از وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت ورزش در روستاها مطلوب نیست به نحوی که با وجود صرف میلیاردها تومان برای فوتبال پایتخت، جوانان روستایی برای تهیه یک توپ معطل هستند.

رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس نهم همچنین خاطرنشان کرد: سئوال من به عنوان رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس از وزیر ورزش این است که آیا از نظر وی جوانان روستایی حق ورزش دارند یا خیر؟

شیری علی آبادی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان صرفا مختص ورزش نیست و باید در رابطه با امور جوانان نیز برنامه داشته باشد که متأسفانه تاکنون موردی دال بر اینکه برای حوزه جوانان کاری از سوی این وزارتخانه صورت گرفته باشد، مشاهده نشده است.

وی افزود: البته ممکن است وزارت ورزش و جوانان مشکلاتی برای اجرای برنامه‌های خود درخصوص امور جوانان داشته باشد که لازم است در این خصوص نیز توضیحاتی دهند که موانع و مشکلات چه بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تاکنون چند بار در خصوص مشکلات مطرح شده با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرده و قصد تعامل داشته‌ایم که متأسفانه وی چندان پاسخگو نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز