خبرگزاری کار ایران

قاسمی خبر داد:

فدراسیون وزنه‌برداری پیگیر هزینه‌های جراحی بهادر مولایی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۰۶

بهادر از قهرمانان ملی ما به شمار می‌رود و برخلاف برخی جوسازی‌های رسانه‌ای هیچ کدام از مسئولان نسبت به وضعیت او بی‌تفاوت نیستند.

فدراسیون وزنه برداری برای تامین هزینه‌های عمل جراحی بهادر مولایی در حال رایزنی با فدراسیون پزشکی و صندوق حمایت از قهرمانان است.

به گزارش ایلنا، مسعود قاسمی با بیان اینکه این مطلب گفت: بهادر از قهرمانان ملی ما به شمار می‌رود و برخلاف برخی جوسازی‌های رسانه‌ای هیچ کدام از مسئولان نسبت به وضعیت او بی‌تفاوت نیستند.

قاسمی افزود: بحثجراحی زانوی بهادر از همان روز که کاروان وزنه‌برداری از بازی‌های آ سیایی اینچئون در دستور کار قرار داشت. مکاتبات فدراسیون وزنه‌برداری با فدراسیون پزشکی هم از تاریخ ۱۹ مهرماه و پس از مشخص شدن جواب عکس‌های MRI این وزنه‌بردار آغاز شد. در کنار این مکاتبات رضازاده هم به صورت تلفنی با پورکاظمی صحبت کرد تا این فدراسیون همکاری‌های لازم را در بحثجراحی زانوی مولایی داشته باشد. خوشبختانه وی هم قول همه‌گونه مساعدت را داد و قرار شد تمام هزینه‌های مربوط به این عمل از سوی فدراسیون پزشکی پرداخت شود، اما متاسفانه دوره ۴ ساله ریاست پورکاظمی در فدراسیون پزشکی ورزشی درست ۳ روز قبل از وقت تعیین شده برای جراحی بهادر مولایی به پایان رسید و همین موضوع باعثشد ناهماهنگی‌هایی در بحثهزینه‌های این عمل و ترخیص مولایی از بیمارستان بوجود بیاید.

قاسمی با بیان اینکه فدراسیون وزنه برداری در حال رایزنی با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی است تا طبق توافقات صورت گرفته در زمان پورکاظمی، هزینه های جراحی بهادر مولایی به وی پرداخت شود، گفت: در عین حال ورزشکاران از خدمات بیمه تکمیلی صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی هم برخوردار هستند، با پیگیری های صورت گرفته، هر چه زودتر هزینه های مربوط به جراحی مولایی تامین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز