خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی جهان - آلمان؛

عباسعلی، نخستین بانوی‌جهانی کاراته / گنج‌زاده هم نقره‌ای شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۴۹

۲ کاراته کای ایران با شکست در دیدار فینال رقابت‌های جهانی برمن به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند.

۲ کاراته کای ایران با شکست در دیدار فینال رقابت‌های جهانی برمن به عنوا نایب قهرمانی بسنده کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه برگزاری بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در آلمان که با حضور ۸۸۷ کاراته کا از ۱۱۶ کشور در برمن در جریان است، در وزن ۶۸ + کیلوگرم حمیده عباسعلی در فینال مقابل شیما ابوالیزید از مصر قرار گرفت و ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد.

عباسعلی تا پیش از رسیدن به فینال موفق شده بود کاراته کاهایی از بلژیک(۳-۰)، اسپانیا(۱-۰)، هلند(۱-۰) و مجارستان را از پیش رو بردارد. تیم کاراته بانوان ایران برای نخستین بار است که پیکارهای جهانی را تجربه می‌کند و عباسعلی با این مدال در تاریخ کاراته ایران جاودانه شد و نام خود را در لیست مدال‌آوران جهانی ثبت کرد.

گنج‌زاده دومین نقره‌ای ایران

کاراته کای سنگین وزن کشورمان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در آلمان مدال‌نقره را بدست آورد. در ادامه بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، در وزن ۸۴ + کیلوگرم سجاد گنج‌زاده که تا رسیدن به فینال تمامی رقبا را بدون از دست دادن حتی یک امتیاز شکست داده بود در دیدار پایانی برابر انیس ارکان از ترکیه با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ مغلوب شد تا بر سکوی دوم قرار گیرد و صاحب مدال نقره شود. گنج زاده تا پیش از حضور در دیدار پایانی کاراته کاهای مجارستان، ایتالیا، برزیل، مصر و بوسنی هرزگوین را شکست داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز