خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز خبر داد:

گودرزی در جلسه فراکسیون‌ جوانان‌ مجلس شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۵۳

نباید از این نکته غافل شد که مسائل و مشکلات مالی مهم‌ترین دلیل کم‌رنگ شدن میل جوانان برای ازدواج در جامعه است که متاسفانه تاکنون اقدامی عملی برای رفع آن صورت نگرفته است.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره‌ سید رومیانی از برگزاری جلسه فراکسیون جوانان خبر داد و افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته قرار است هفته آینده فراکسیون جوانان مجلس جلسه‌ای با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، درباره محور مورد بحثدر جلسه فراکسیون جوانان مجلس با وزیر ورزش و جوانان، ادامه داد: امروزه معضل اشتغال به موضوعی مهمی در جامعه تبدیل شده که باید نسبت به رفع آن چاره‌اندیشی شود به همین سبب قرار است مواردی همچون اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان مورد بحثواقع شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: نباید از این نکته غافل شد که مسائل و مشکلات مالی مهم‌ترین دلیل کم‌رنگ شدن میل جوانان برای ازدواج در جامعه است که متاسفانه تاکنون اقدامی عملی برای رفع آن صورت نگرفته است.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، ‌ گفت: اگر مسئولان به فکر چاره‌ای برای رفع مشکل جوانان از نظر اشتغال، یا ازدواج انها نداشته باشند جامعه را دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد کرد.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه هفته جاری نیز در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شرکت کند و پاسخگوی سئوالات نمایندگان این کمیسیون باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز