خبرگزاری کار ایران

سیزدهمین دوره لیگ‌برتر تکواندو؛

پیروزی دانشگاه‌آزاد برابر استیل‌البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۶۱

هفته نخست از دور رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان(جام‌خلیج‌فارس)، یادواره شهید غنیمت‌پور، از صبح امروز در خانه تکواندو در حال پیگیری است.

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در خانه تکواندو در حال پیگیری است و دانشگاه آزاد در نخستین دیدار برابر تیم صنایع استیل البرز به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، هفته نخست از دور رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان(جام‌خلیج‌فارس)، یادواره شهید غنیمت‌پور، از صبح امروز در خانه تکواندو در حال پیگیری است که در اولین رقابت ۲ تیم دانشگاه آزاد و صنایع استیل البرز به مصاف هم رفتند و در نهایت این دانشگاه آزاد بود که با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

در اولین مبارزه این ۲ تیم، تکواندوکاران اوزان ۷۴ - کیلوگرم رو در روی هم قرار گرفتند که سید محمد رفیعی با نتیجه ۱۶ بر ۵ پیمان بهادری را شکست داد و اولین برد تیم استیل البرز را بدست آورد.

دومین دیدار را تکواندوکاران اوزان + ۸۷ کیلوگرم برگزار کردند و در رقابتی جذاب و دیدنی روح اله طالبی کاپیتان تیم صنایع استیل البرز ۱۱ بر ۹ از سد امید عمیدی گذشت تا این تیم ۲ بر صفر از دانشگاه آزاد پیشی بگیرد. در سومین دیدار جدال این ۲ تیم، پویا بسحاق و فرشید شفیع خانی در وزن ۸۰ - کیلوگرم مبارزات خود را آغاز کردند که در نهایت شفیع خانی از تیم صنایع استیل ۲۱ بر ۹ برنده شد.

اما در چهارمین دیدار این رقابتها، آرمین هادی پور ۱۶ بر یک سیدعباس صادقی را از پیش رو برداشت تا نخستین پیروزی دانشگاه آزاد در هفته اول رقابتها بدست آید. در ادامه مجتبی کرامتی از تیم دانشگاه آزاد ۶ بر صفر کوروش چگینی را برد. جواد امیری نیز در وزن ۵۸ - کیلوگرم ۱۰ بر ۵ برابر احسان مداح به برتری دست یافت و نتیجه تیمی ۳ بر ۳ مساوی شد.

در ادامه پیروزی دانشگاه آزاد، هفتمین مبارزه نیز با برتری نماینده دانشگاه به اتمام رسید و سعید رجبی با نتیجه ۱۲ بر ۴ از سد امیرحسین بیات گذشت.

حساس ترین و آخرین رقابت این ۲ تیم نیز بین رضا حبیبی و صادق موسوی پگیری شد که در پایان این رقابت پرامتیاز، حبیبی(کاپیتان تیم دانشگاه آزاد) ۱۴ بر ۱۳ به برتری رسید تا تیمش با نتیجه ۵ بر ۳ برنده پیکار با استیل البرز شود.

سید نعمت خلیفه بعنوان سرمربی، محمد خضرایی و علی رضایی(مربیان) هدایت تیم دانشگاه آزاد و وحید عبداللهی(سرمربی)، حسین کریمی، علی اصغر اکرمی و یداله تیموری(مربیان) هدایت تیم صنایع استیل البرز را برعهده داشتند.

رقابت ۲ تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و بانک شهر در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز