خبرگزاری کار ایران

وزنه برداری قهرمانی جهان - قزاقستان؛

رضاییان از دور رقابت ها کنار رفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۱۲

رضاییان در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد ۱۳۹ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت اما در دو ضرب دو بار در مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرم ناکام بود. در حرکت سوم نیز او نتوانست وزنه ۱۶۷ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

مرتضی رضاییان در مسابقه‌های جهانی وزنه‌برداری بدون ثبت رکورد و کسب امتیاز حذف شد.

به گزارش ایلنا، در سومین روز مسابقه‌های جهانی وزنه‌برداری مرتضی رضاییان و جابر بهروزی دو نماینده ایران دسته ۵۶ کیلوگرم در گروه B به رقابت پرداختند که رضاییان در حرکت دو ضرب نتوانست هیچ وزنه‌ای را بالای سر ببرد و از گردونه رقابت‌ها اوت شد.

رضاییان در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد ۱۳۹ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت اما در دو ضرب دو بار در مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرم ناکام بود. در حرکت سوم مربیان برای او وزنه ۱۶۷ کیلوگرم را درخواست دادند که این وزنه را نیز نتوانست بالای سر ببرد.

همچنین جابر بهروزی که در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در این دسته نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند در رقابت های قهرمانی جهان هم تنها با هدف کسب امتیاز برای تیم ملی ایران شرکت کرده است.

وی در حرکت یک ضرب ابتدا ۱۳۸ کیلوگرم را بالای سربرد و در ادامه وزنه ۱۴۲ کیلوگرمی را در حرکت سوم بالای سر برد تا در مجموع ۳۰ نفر شرکت کننده در گروه های C و D و B بعد از شرکت کننده کلمبیایی مقام دوم را کسب کند.

جابر بهروزی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز