خبرگزاری کار ایران

قهرمان آملی پرورش اندام در گفتگو با ایلنا:

برای کسب نشان طلا به برزیل خواهم رفت / مسابقات جهانی برزیل اهمیت زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۷۶

برای حضور موفق در مسابقات جهانی برزیل آماده‌ام وتمام تلاشم را خواهم کرد تا مدال طلا این مسابقات را کسب کنم..

قهرمان پرورش اندام آملی که سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی را دارد، گفت: در پی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی برزیل هستم.

خلیل اسدی در گفت و گو با خبرنگارایلنا در آمل افزود: مسابقات جهانی در برزیل اهمیت زیادی دارد و در این مسابقات از عنوان آسیایی خود دفاع خواهم کرد.

قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ که در کشور سریلانکا برگزار شد نشان طلا را کسب کردم به همین دلیل در این مسابقات می خواهم مدال طلا را کسب کنم.

وی با اعلام آمادگی خود برای حضور در مسابقات جهانی برزیل بیان داشت: برای حضور موفق در مسابقات جهانی برزیل آماده‌ام و تمام تلاشم را خواهم کرد تا مدال طلا این مسابقات را کسب کنم.

اسدی ادامه داد: هدایت تیم ملی پرورش اندام در رقابت‌های جهانی را محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده بر عهده خواهند داشت.

این ورزشکار آملی با بیان اینکه صبح فردا عازم کشور برزیل خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی بزرگسالان پرورش اندام ۲۰ تا ۲۴ آبان‌ماه در برازیلیای برزیل و تحت نظر فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز