خبرگزاری کار ایران

۹ رشته پیشرفت داشته اند؛

سجادی: بازی های اینچئون طلایی ترین دوره ورزش ایران بود / در برخی رشته ها عقب گرد داشتیم!

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۶۸

موفقیت بسیاری از رشته ها مرهون برنامه ریزی خوب و منسجم فدراسیون ها، نظارت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همدلی بین تمامی فدراسیون های ورزشی بوده است.

معاون ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزرات ورزش و جوانان، بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را بهترین نتیجه برای ورزش ایران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در مورد جلسه ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی افزود: در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ۲۱۸ ورزشکار در بخش مردان و ۵۸ ورزشکار در بخش زنان از ایران توانستند با شرکت در ۲۲ رشته ورزشی در مجموع ۵۷ مدال کسب کنند.

سجادی گفت: با توجه به نتایج به دست آمده باید اعلام کنم که دوره اخیر از نظر کسب مدال، بهترین و طلایی ترین دوره برای ورزشکاران ایرانی بوده است.

وی ادامه داد: ما در تعدادی از رشته ها پیشرفت و در برخی از آنها نیز عقب گرد داشته ایم. رشته های تیراندازی، دوچرخه سواری، والیبال، بوکس، کبدی، شمشیربازی، بسکتبال، تکواندو و قایقرانی نسبت به بازی های آسیایی دوره قبل پیشرفت داشته اند.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در مورد آسیب شناسی نتایج به دست آمده دربازی های آسیایی اینچئون گفت: موفقیت بسیاری از رشته ها مرهون برنامه ریزی خوب و منسجم فدراسیون ها، نظارت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همدلی بین تمامی فدراسیون های ورزشی برای اجرای برنامه های تدارکاتی درون و بیرون از کشور بوده است.

وی تزریق منابع مالی به بدنه فدراسیون ها را نیز به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت این دوره از بازی های آسیایی دانست و در مورد کسب نتایج ضعیف برخی رشته ها گفت: این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب این فدراسیون ها نیز به جایگاه شایسته خود دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز