خبرگزاری کار ایران

برای پاسخ به ۳ سئوال نمایندگان؛

وزیر ورزش و جوانان دو هفته از نمایندگان مجلس فرصت گرفت / احتمال استیضاح منتفی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۵۷

به نظر می رسد بحثاستیضاح دومین وزیر ورزش همچنان به قوت خود باقی است و درصورتی که اعضای کمیسیون فرهنگی از پاسخ های وزیر قانع نشوند گودرزی برای ادامه کار باید از نمایندگان مردم رای اعتماد بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان مردم و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این کمیسیون حاضر شد و به یک مورد از سئوالات مطرح شده پاسخ داد اما برای ۳ سئوال دیگر از مجلس دو هفته فرصت خواست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سؤالات از وزیر ورزش و جوانان توسط ۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که پیش از جلسه علی ایرانپور نماینده مبارکه و محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا از سؤال خود انصراف دادند.

مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، غلامحسین شیری نماینده هشترود و موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد ۴ نماینده دیگر بودند که سؤالات خود را مطرح کردند.

در مورد یک سؤال نماینده پرسشگر قانع شد و در مورد سایر سؤالات مطرح شده وزیر ورزش و جوانان به همراه همکارانش در وزارت ۲ هفته مهلت خواستند تا اطلاعات بیشتر مورد نظر را برای ارائه به این ۴ نماینده آماده کنند. با این شرایط هیچ سؤالی از جلسه امروز به صحن علنی مجلس ارجاع نشد.

عملکرد وزارت در حوزه جوانان، دخالت در عزل و نصب‌های برخی فدراسیون‌های ورزشی، عملکرد وزارت در مورد ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان، خصوصی سازی و واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، هزینه‌های جاری فوتبال نسبت به سایر رشته‌های ورزشی، ورزش همگانی و بانوان و همچنین برخی موارد مرتبط با حوزه منطقه‌ای و استانی نمایندگان، سؤالاتی بود که امروز از سوی این ۴ نماینده در دیدار با وزیر ورزش مطرح شد.

با وجود پاسخگویی وزیر ورزش به سئوالات نمایندگان مجلس به نظر می رسد بحثاستیضاح دومین وزیر ورزش همچنان به قوت خود باقی است و در صورتی که اعضای کمیسیون فرهنگی از پاسخ های وزیر قانع نشوند و سایر نمایندگان نیز پیگیر این موضوع در صحن علنی باشند، وزیر ورزش برای ادامه کار باید برای دومین بار از نمایندگان مردم رای اعتماد بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز