خبرگزاری کار ایران

با شکست سیستان وبلوچستان در فینال؛

جوانان گلستانی قهرمان کبدی ایران شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۶۱

مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی جوانان کشور انتخابی تیم ملی از ۱۶ آبان ماه به مدت ۴ روز با حضور ۱۲ تیم برتر مناطق ۶ گانه کشور در سالن شهدای ۵ مرداد شهر اراک برگزار شد.

مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان در شهر اراک به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی جوانان کشور انتخابی تیم ملی از ۱۶ آبان ماه به مدت ۴ روز با حضور ۱۲ تیم برتر مناطق ۶ گانه کشور در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد شهر اراک برگزار شد که در نهایت دو تیم سیستان و بلوچستان و گلستان با شکست رقبای خود در مراحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافتند.

در این بازی زیبا و جذاب جوانان گلستانی موفق شدند با نتیجه ۵۰ بر ۳۵ تیم سیستان و بلوچستان را شکست دهند تا همانند سال گذشته جام قهرمانی را این بار در اراک بالای سر ببرند.

دو تیم اصفهان و لرستان هم با شکست در مرحله نیمه نهایی در برابر گلستان و سیستان و بلوچستان به مقام سوم مشترک دست یافتند. جام اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم استان مرکزی تعلق گرفت.

لازم بذکر است این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی هم داشت و نفرات برتر این رقابت ها پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی به اردوهای آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز