خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آکادمی ووشوی تهران؛

هفته سوم لیگ برتر ووشو فردا برگزار می شود / مصاف حساس دانشگاه آزاد و تاکسیرانی آمل

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۵۶

سومین هفته از هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو، فردا با انجام ۴ مسابقه ادامه می یابد که در مهمترین بازی هفته، دو تیم دانشگاه آزاد و تاکسیرانی آمل رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

لیگ برتر ووشو فردا با برگزاری ۴ مسابقه پیگیری می شود که طی آن تیم های مدعی تاکسیرانی آمل و دانشگاه آزاد حساس ترین دیدار هفته را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین هفته از هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو، فردا با انجام ۴ مسابقه پیگیری می شود که در مهمترین بازی هفته، دو تیم دانشگاه آزاد و تاکسیرانی آمل رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

برنامه بازی های هفته سوم لیگ برتر ووشو به این شرح است:
رنگ فیروزه شیراز - شهرداری بندرعباس
تاکسیرانی آمل - دانشگاه آزاد اسلامی
پاس قوامین کرمانشاه - پارس جنوبی
هیات ووشوی آذربایجان شرقی - سپاه میرجاوه

گفتنی است در گروه یک این رقابت ها، تیم های؛ دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل حضور دارند.

در گروه دو نیز تیم های؛ پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت می کنند که در نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز